Sakince sahilde oturmak mı, yoksa biriyle hiçbir şey konuşmadan sadece göz göze durmak mı daha derin gelir?

Sakince sahilde oturmak mı, yoksa biriyle hiçbir şey konuşmadan sadece göz göze durmak mı daha derin gelir?

Bazen huzur, dalga seslerinde saklıdır; bazen de bir çift gözde…

Sahilde oturmak insanı dünyadan koparıp sakinleştirir ama göz göze durmak bambaşka bir bağ kurar. Çünkü konuşmadan anlaşıldığın o an, ruhun en çok dinlendiği andır. Hangisi daha derin gelir bilmiyorum ama ikisi de insanın içindeki sessizliğe dokunur.”

Sakince sahilde oturmak mı, yoksa biriyle hiçbir şey konuşmadan sadece göz göze durmak mı daha derin gelir?
Cevapla