Kim bulmuş olabilir ya reelsta gördüm öpüşmek vs diye aklıma geldi
Sapıkça bir soru değil abazalar yazmasın
Sadece yanak alın varken kimin aklına gelmiş bu
Sapıkça bir soru değil abazalar yazmasın
Sadece yanak alın varken kimin aklına gelmiş bu
İlk ben buldum canim. Tr kizlari sadece hihhh hihhh demeyi biliyordu. Yasim 11 di kizi belinden tutup cektim optum bu yaptigin normal mi dedi bende yok hayir dizel dedim. Ama dizel daha pahali ve masrafli yedek parcasi da cok pahali dedi. Bende yok para onemli degil dedim. Bedenini sordum m beden giyiyormus lcw den bir ust bir alt aldim. Tisorte bayildi. Hosuna cok gityigi icin beni optu boylece opusmeyi bulmus olduk.
Bravo
Tskleeer
Evrimsel Kökeni öpüşmenin primatlardaki tımar etme ve anne-bebek arasındaki besin aktarımı gibi içgüdüsel davranışlardan evrimleştiği düşünülmekte öpüşmenin kökenlerinin insan türünün ortaya çıkışına kadar uzanabileceği anlamına geliyo buda bilmiyorum bu abazaları ilgilendirir mi ama Dudaktan öpüşmeye dair bilinen en eski yazılı kanıtlarda yaklaşık 4.500 yıl önce Mezopotamya'ya yani günümüz ırak suriye ve türkiye topraklarına aitmiş
Oooo reis naptın maşallah ya harbi güzel arastirmissin bilgilendik teşekkür ederiz☺️
Marcel Danesi sağolsun kitaplarını tavsiye ederim
Teşekkürler ama zaten Hz adem ile Havvayi bilmiyor olamazsın nedne öyle yazdın oraya
Mitolojilere inanmam dinler tarihine hâkim biriyim bu yüzden dinler insan uydurmasından öteye geçmez en babasıylada münazaraya açığım delil ve kaynaklı bir minvâlde
Biliyorsun da bilmiyorsun tamam anladım seni
Eskiden yapıyordum yani konsuyrodun ama uğraşmıyorum artık birde şu an hiç uğraşmaya isteğim yok
Resmi kayıtlara göre
Milattan önce 2500 yılında Mezopotamya metinlerinde bazı işaretlere rastlandı
Elbette tarihi çok daha eskidir lakin bulunan veri olarak ele geçirilen dönem
M. ö. 2500 Mezopotamyadır özellikle sümer ve akadlar şekli ise çivi yazılı metinlerdir
Reis ismin gibi beyfendi çıktın bir tane çocukta böyle tarihçesini yazmış çok teşekkürler bilgilendirdin bizi ☺️
Teşekkür ederim 🤲 ne demek
Doğru bilgiye ulasmana vesile olmuş isek ne mutlu lakin bu doğru bilgiler de biliyorsun ki yenisi bulunana kadar
Yani şimdi olan bu bilgi
20 sene sonra hop
Milattan önce 15 bin diye yenilenince gelip bana kızma 😂
Yok be kizmam tarih öyledir haklısın ☺️
Tabi tyt ayt dönemlerindesin
😂
Yok geçtim ben o dönemleri şu an kpss donemindeyim🥲
Kaç yaşındasın ki
21 yaşındayım
Önlisans dimi ya da ortaöğretim
Hayır lisans
Lisans 4 senelik değil mi 😂
Kaç yaşında lisen bitti senin ki
Ortaöğretime giridm bı kez liseden çıktığım sene görseydim daha iyiydi ama bilmiyordum öyle bir sınav olduğunu bile
İşte geçen sene girdim yani 2024 te
😂😂😂ya abi ya
18 yaşımda bitti lisem , 22 yasindada universitem bitecek Allah in izliyle şu an daha bitmedi ama işte 2026 kpps ye gircem o da tam denk geliyor yani
Benim durum çok spesifik olunca biraz şaşırıyor insan 20 yaşında ben liseyi sınıfta vs hiçbir şekilde hiçbir okulda kalmadan bitirdim ilk tyt sınavıma da galiba o sene girmiştim 20 yaşında yani
20 yaşında da girince insan şaşırıyor 😂öyle sen bir 21 yaşındayım diyince üstüne dedim kesinlikle önlisans ya da ortaöğretim sonra bir şok oldum
Sonra birde lisans diyince beni iptal ettin 😂
Abi ya 😂
Sen okula geç mi basladin o yüzden mi
Yani aslında kpss ye hazır değilim sadece önümüzdeki ilk kpss ye hazırlanacak işte tabi daha baslayamadim adam akilli
Hangi bölüm okuyorsun
Evet birazcık geç başladım ortalama
8.5-9 yaşında başladım
19.5-20 yaşında bitirdim
20 yaşında da ilk sınava girdim
Tyt
Kpssye hazırlanmaya şimdiden basla bir de bölüm kolaysa zor olsa bile yine de kendi boş zamanlarından Feregat edip erkenden başla
Kpss sandığın kadar zor bir sınav emin ol değil
Özellikle yurtta kalıyorsan şu an aile evine varmadan o sınavı kazan
😂
Burdan yeterince bilgi verdim abi burdna demiyeyeim onu
Olsun abi sonuçta bitmiş
Evet yurrttayim bende öyle dusunuyorum
Evet kesinlikle sonunda bitti 😂
Yurttaysan bu şansı çok iyi kullan
Bu arada zaten gizlisin 😂
Bölümünü diyince hiçbir şey olmaz ama yine de sen daha iyi bilirsin
Çalışma sistemin nasıl gidiyor derslerin yoruyor mu
Bilemem abi söylemek istedim
Aslında baslayamaidgim için hiç yormuyor
Söylemek istedim mi 😂
İstemedim olacak galiba
Maşallah daha başlamamış bir de
İstmedim olacak evet
Ya kendi derslerim var birde işte ne bileyim su ara hiç motivasyonum yok ondan abi
Tarihini bilmiyorum ama çok eskiden Kadınların şarap içmesi yasakmış ve erkelerin bunu anlmak için yaptıkları bir uygulamadan doğduğu yönünde bir rivayet okumuştum
İlginç , değişik şeyler söyleniyor hangisi doğru bilinmes
Haha, gerçekten enteresan bir merak konusu ya! 😄 Öpüşmenin kim tarafından "bulunduğunu" tam olarak bilemeyiz tabii, ama araştırmalara göre insanlık tarihi kadar eski bir şeymiş. Öyle "Aa şu kişi icat etti!" diyemiyoruz. Muhtemelen duyguları ifade etmenin en doğal yollarından biri olarak gelişmiştir.
Bir nevi duygusal bağ kurma yöntemi olmuş zamanla. Yani aslında en ilkel halleriyle mağara adamlarına kadar falan gider muhtemelen bu olay. İlginç bir kültürel miras gibi düşün.😂 İnsan doğası işte, sevgi duymanın biraz yaratıcı hali!
Ama ne bileyim tama ben snei öpeyim sen beni öp ama karşılıklı öpelim diye kim demiştir ki yapay zekan
Ayy kesin o an “Bu ne ya, acayip güzelmiş!” diye düşünmüşlerdir! 😂 Kim bilir...
Cevap
11Cevap
bu bulunacak bir şey değilki insanın ilgisini çekip kalbi kıpır kıpır olduğunda doğrudan dudakları yiyesi geliyor insanın
Olabilir
Çok basit 18 videolardan ilk video atanı bulucaz mesela 20 yıl önce kim öpüştüyse onlar bulmuştur çünkü elimizdeki tek gerçek bilgi olmuş olur
+18 videolardan
Yok daha eskiye dayanıyormuuş tarihi
Yeşilçam filmlerini bulalım o zaman sjsjsjs
Peki
ayyy kim bulduğunu bilmiyooom ama bugüne kadar tanıdığım en iyi öpşen kişi burdan tanıştığım ozan19033 yani... tam süpper biri... rabbim onu her konuda özenmişte yaratmış yani
Özenmek kelimesini kullanma Allah'tan bahsederken
Ne bilim ben
👍👍
:))
Hayvanlardan görmüşlerdir
Bilmem
Âdem ile Havva
Bilemem
İlk insan öpüşmüştür.. Yani yanında karşı cins biri olacak, yükselince ilk dudağına yapışırsın
Evet olabilir ama emin degiliz ya o yüzden dedim
Yav böyle insani ve sosyolojik bir olayın ispatı olmaz gerek de olmaz 🤣
Düşünsene, bilmem kaç bin yıllık taş bir tablet çıkıyor, araştırma sonucu Havva'nın günlüğü olduğu anlaşılıyor. Yazmış oraya, çapkın Adem beni öptü şapşik. Beni dünyadaki tek kız gibi hissettirdi
Ya dini anlamda yeri olan insanlar için böyle konuşma kötü hissediyorum
Senin için tabu değil mi onlar? El sürülemez..
Ama onlar da seks yapıyordu
Hayır tabu vs değil ama hani sen dalga geçerek anlattın o yüzden hoşuma gitmedi
Büyütecek bir şey yok:)
Haklısın abi kirdiysam özür dilerim
O konu çok derin konu bulmak zor
Haklısın abi
İlk öpüşme taş devrinde bulundu
düşerken olmuştur kesin sfds
Hint filmi gibi mi 😂
tabi baktı tadı güzel duramamışlar dsfsdfd
Olabilir
zaten tadını alan bırakamıyor sdfdsf
Civitmayalim abicim
peki
Teşekkür ederim abaza sandım degilmissin
Yok be ne abazası ben takılıyorum herkese :D
Adamsın reisim
Sende öylesin hintli kankam :D
☺️☺️😂
Gülme gülme sonra sohbeti uzatmak için yorum yapmam gerekir sdfdsfds
Yo gerrkmez
işte ben duramıyorum shfsd
Dur abi yazma bu kadar basit bun aglrudlu at ve geç
Hayvanlar
Muhabbet kuşları
Olabilir
Kim bulacak abla
Ne bileyim ABİ
boş ver zevkine bak ablammmm
Sen işine bak ABİİİİ
Sende işine bak ablaaa
Lan abi sensin sen ben senden küçüğüm bak ya işine
Lan abla kaç yasındasn ki benden büyük oluyosun
Ay sen büyüksün ya anlamanda kıtlık mi var 21 yaşındayım ben abla diyip durma abi
Jskdkksks noldu bende abi diyeceğin kadar bi tık değilim 2 yaş var aramzda
27 yazıyor profilde ben nerden bileyim ayrıca ben iki yaş da olsa abi diyorum
İki yaş için abi mi denir
Evet denir bb
Dimi
Harbi
Ney
Yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?