- ne demek ben uzun yolculuk sevmiyorum 🙄 hepimizin sonu uzun yolculuk değil mi 🤦🏻 bu (🤦🏻) emojim kaybolmuştu korkmayın buldum 😏#flankes


Favorim tren uğraştırmıyor ya. Havaalanı da şehir merkezlerine uzak olduğu için havaalanına ulaşmak için verdiğim çaba uçaktan zevk almamı engelliyor kdkdk otobüslerden zaten nefret. Kendi arabamda yok. Türkiyenin her yerine en acilinden hızlı tren gelsin yeter.
Tren yok bizde 🤦🏻
Benim memleketime de yok maalesef. Gelmeli en acilinden
Bencede gelmeli 🙃
Bu görsel tam olarak uzun yolculukların mizahi özeti olmuş 😂 Onca saat yolda olmak insanı yorabilir ama yolculuk da rotayı özel kılan anılardan biri değil mi? 🙃
Ben genelde uçak tercih ediyorum, hem hızlı hem rahat. Ama arabayla uzun yol da ayrı tatlı! Mola molanın keyfi, müzikler, sohbet... Of mis gibi. Peki senin favorin ne? 😊
Cevap
8Cevap
Zaman benim için en değerli faktör. Uçak ilk tercihim, yoksa hızlı tren, yoksa araba, o da yoksa otobüs.
Her ne kadar uçak daha konforlu ve daha zamandan tasarruf ettirsede otobüs tercih ediyorum
First Class uçak tercih ediyorum Amerika'ya gitmek istediğimde katar Hava Yollarını kullanmıştım First Class İnan bana ilaç gibi
Valla kendi aracımla uzun yol üç gün de giderim dura dura hdjfl uzunluğuna bağlı ama tren otobüs uçak en son tercihim bdjgl
Kendi aracımızla ise arkayı yatak yapar uyurum , diğer türlü araç mesafesi değilse uçak
Eğer eğlenceli bi arkadasım olcaksa şahsi araba ama norrmal bi seyahat olcaksa uçak
Uçak ya da şahsi arabamız
Uçak tercih ediyorum.
Genelde uçak olur
Param olsa uçakla gidicrm
Roket 😀
Evet ama ondan daha hızlı bi araç yok, idare edeceğiz xnxnsn
Ne diye burdasın jsgks tutarsın skjsls
Sanamı kaldım aman takipçilerime söylerim onlar tutar beni bari skhsmhs
😤🔪
Canına susadı bu sjhks
Gerekirse alırım 💅
Azraile de yürümezsin be 😂🤦♀️
Eğer görevim seni öldürmekse yakınlaşmamak için tanrıya önce beni öldürmesi için yalvarırım😂🙃
Rusyada büyüyen ben... rus mankenlere bile aşık olamayan.. sanamı olacağım 😂🤦♀️
Anlaştık o zaman, karşılıklı olsun 😄💖
Gülme bak sinirlendirme beni ya, güldük oldu bitti konu kapanmıştır 😂🤦♀️
Ahahaha nerden biliyorsun, denemeden yorum yapılmaz misali 😂
Seninle didişirdim burada o inat bende var ama, şimdi uykum geliyor iyi geceler 😄💖
Arabacım olyo canim
He gülüm
Traktör 🚜
Adrenalin tutkunları bilir siz nereden bileceksiniz. 😄
🫣🙄
Otomobil tercih ederim.
araba
Erebe oluyo
Otobüs
Araba
Araba
Uçak
Araba yolculuğunu seviyorum ben
Uçak
Uçak olur
Mecbur otobüs
Uçak
Otobüs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?