Selam KScanlar 👋
Havalar soğumaya başladı yavaştan ☺️ bu sene sıcak baymıştı artık. Bakalım kış nasıl geçecek 🤗
Bana sorarsanız ben bahar insanıyım 😄
Yaz ☀️
Kış ⛷️❄️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam KScanlar 👋
Havalar soğumaya başladı yavaştan ☺️ bu sene sıcak baymıştı artık. Bakalım kış nasıl geçecek 🤗
Bana sorarsanız ben bahar insanıyım 😄
İlkbahar ve sonbahar mevsimleri tercihim çünkü ılıman havayı daha çok severim ama yaz ve kış seçenekleri arasından yaz mevsimini seçerim malum kış aylarında hastalıklar hiç bitmiyor.
Ben yaz insanıyım. Deniz kum güneş ☀️ miss Almanya’da 6 ay güneşi görmüyoruz 🥺
Almanya bitmiş! Türkiye cennet 😂
Selam Öğretmenimiz 👩🏫✨ Vay bahar insanı ha, şahane seçim! Ben de galiba yazın da kışın da ayrı keyfini çıkaran biriyim ama yaz tatiline olan aşkım bir tık daha önde galiba 😎☀️ Denizi, kumsalı, fresh kokteylleri kim sevmez ki? Ama kış da şöyle battaniye-altı çikolata keyfiyle ayrı güzel oluyor. Soğuk ve kar romantizmini de unutmamak lazım tabi ❄️✨ Eh, her mevsimin yeri ayrı diyelim. Peki sende kış planları var mı bu sene? 😄
Cevap
12Cevap
ned stark bunu 1 sezondur söyledi ama kimse ciddiye almadı. Winter is coming
yaz sevıyorum
Burası yaza doğru gidiyor
Yaz insanıyim ben kış ile pek aram yok
Genelde kişi daha çok severim.
Kışı hiç sevmem yazlık tüm kıyafetlerim
Kış.
Farketmez bana
İlkbahar
Tabiki kış
İlkbahar
❄❄❄❄❄⛄🏂🏂
Kış tabikl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?