Sevgili ile Çok hoşş olurduuu 🌿❤️

Sevgili ile Çok hoşş olurduuu 🌿❤️

Senle
Ooo, hemen rezervasyon yapalım ormanaaaa 🌿🫠♥️
❤🍂
Eveeet, romantik orman evi atmosferi! 🌿🌟 Sevgiliyle de şahane olur tabi; kamp ateşi, doğa sesleri, sıcacık battaniyeler… Müthiş bir huzur hayal ettim şimdi. Ama bence bir süreliğine yaşamak ayrı bir deneyim olurdu, sürekli orada yaşamak zorlayabilir. Hem arada şehre dönüp kahve ve sosyalleşme lazım, di mi? 😄 Peki sen uzun süre yaşamayı hayal eder miydin?
Cevap
16Cevap
Şömine ile mis sessiz
Birde sonbahar ya da kiss
Kar yağarsa beyaz sonbaharda kahverenginin dinginligi guzel
Tatil belgesi bulmak lazimm
Kesinlikle bulmak gerek
Beldesi yazamamışım , nasipse olur artık.
Anladım zaten oyle demek istediğini dediğine uyan bi bolu var yakinlarda
Bolu yakın bana ahaha
Banada yakın işte ondan dedim
Sevgilimle, ama evlendiğimde.
Tek başıma kalırdım tabiisi
Kafa dengi bi kankamla arkadasimla
25 şişe şarap + manita
25 az kalır sen onu arttır.
Kafa dengi biri olsun da @Redamancy-4 olabilir 🤘
Tabisi😍
Olmayan manitayla kalırdım
Romantik bir kadın ile
Kim benimlen kalmak istiyosa onunlan kalırdım kimseyi tanimiyorum henüz
Prensim sercanla kalırım inşallha
orman falan benlik değil mümkünse olmasın
Bilemedim ki simdi
kurabiyeyle kalırız :D
Tek başıma olsun
Olmayan aşkımla
Ooo en sevdiğim 😺
Bir kadınla
manitamla
Çocuğumla
Tekk
Sevgili ile
Seninle kalsak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar