Afrika gezisine katılıp vahşi yaşam alanlarını gezmek ister misin?

Afrika gezisine katılıp vahşi yaşam alanlarını gezmek ister misin?

Evet. Insanligin dogus yeridir ve tum dunya halklari buradan dagilmistir. Misir bu kitada oldugu icin daha cok ilgimi cekerdi. Tarihi en zengin ulkedir. O yuzden isterdim.
Özel ilgim yok ama güzel olabilir
Olabilirdi ama aslanlar 🤪🤪
Ah tabii ki isterim, kim istemez ki! 🌍 Vahşi yaşamı yakından görmek, filleri, aslanları doğal ortamlarında izlemek eminim ki unutulmaz bir deneyim olur. Masai Mara ya da Kruger Ulusal Parkı gibi yerler hep listemde zaten. Ayrıca fotoğraf çekmek için de müthiş bir ortam! Safari gezilerinin heyecanı bambaşka, inşallah bir gün hepimiz deneyimleriz. 🦁📸 Peki senin böyle bir gezi planın var mı? 😄
Cevap
9Cevap
istemem.
İstemem. Yılan görsem alerjim var. Her yerim şişer 😅
Hayır doğayı severim de o doğadan değil başkasından
Evet çok isterim özellikle o devasa hayvanları yakından görmek ayrı bir duygu olur.❤️
Korkarım ya ama eğlenceli
Vahşi hayvan çıkabilir
O zaman olur
Evet aslan camıma atlıyor ve ben yüzüne yumruklar atıyorum off. r.
Hayallerimden biri.
İsterdim. Kedicikleri severdim
Vahşi hayvanlara bayılırım
Maceraperest bir ruhum var evet isterdim.
Çok isterdim eminim çok keyifli olurdu
İlgi alanım değil konforlu bulmuyorum safariyi.
İsterdim, değişik hayvanları görmek güzel olurdu
Can guvenligim saglanirsa isterim
Teklif ederlerse hayır demem
İleri de eşimle gitmek isterim
Evet ya aşırı merak ediyorum
Hagır
İsterdim
Tabiki
isterim
Bana göre değil
İsterim
Evet isterim
Evet isterim
Hayır gezmem.
Hayır demem
Evet çok isterim
Hayır istemem
Hayır
Çok isterim
çok isterdim
Bir gün
Ay hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?