
Genelde arabayla gezmeyi seviyorum ama bazen uçak daha pratik olabiliyor.

Genelde arabayla gezmeyi seviyorum ama bazen uçak daha pratik olabiliyor.
Uçak yolculuğu yapmayı sevmiyorum genelde özel ücretleri seviyorum sigaranı alkolünü içebiliyorsun kemerini takmak zorunda değilsin yatabileceğin özel yatak var o yüzden herkesin özel ücreti olmalı bence
Çevirerek yazıyorum yanlış yazmış özel jeti
Yani o lüksü herkesin tatmasını isterdim çünkü business uçsam bile portakal suyu veriyorlar yani bir ayrıcalığı yok ama özel jet televizyonun var yatak odam var banyo var içeride yürüyebiliyorsun kemerini tak yerine oturman gerekiyor falan yani ne bileyim Bir de özel jetinin olması çok güzel bir şey sabah Londra akşam Moskova gidebiliyorsun ya o çok güzel oluyor
Benim yok babamın var
Ben de istediğim zaman kullanabiliyorum yani kullanabiliyorum derken ne de ekmek istiyorsam giderim yani
Uluslararası Ticaret ve Lojistik
Fındık, çay, deniz ürünleri
1 sınıf fındık ve çay ürünlerini ihracat yapıyor Trabzonlu
Evet buradaki insanların hepsi öyle söylüyor dünyaya gelebilmek zaten bir şans değil mi 300.000 spermin arasından senin dünyaya gelebilmen benim dünyaya gelebilmem büyük bir şans bence
Sağol
Şu an İstanbul'dayım Zorlu center'dayım bazı noktalar var oralara gitmem gerekiyor Konya Kayseri Nevşehir Şanlıurfa Gaziantep daha sonra Trabzon'a gideceğim yaylaya Anzer balı yiyeceğim ya özledim
Çalışmıyorum burada yaşıyorum evim var
Konservatuar tiyatro ve oyunculuk mezuniyet ama işimi yapmıyorum tabii ki
seviyorum ama yakınzamanda korkuyorum artık korku oluştu
genel olarak korku hissediyorum ölücem diye
benimki panik atak sorunu
hiç güzel bir şey değil evet rahatsız edici içindeki başkabiri karar alıyor böyle huzursuz bir şey
teşekkürler ☺️
Sevmiyorum havaalanı olayları beni aşırı yoruyor
Ne tercih ediyorsun
Kullanmıyorum demedim sadece sevmiyorum.,
Anladım sevmediğin halde :)
Uçak yolculuğu bence pratik olduğu kadar keyifli de ya! Hele şöyle güzel bir pencere kenarı kapmışsan manzaraya dalıp gitmek şahane oluyor. 😍 Arabayla gezinmek de ayrı bir macera ama uçak bir anda seni bambaşka bir dünyaya götürüyor. Güzel bir cappuccino eşliğinde bulutlara karışmak gibisi yok! ☁
Senin favorin araba olsa da, arada uçakla da hızlandırılmış moda geçmeyi seviyorsun gibi, değil mi? 😊
Cevap
10Cevap
Evet şehirlerarası yolculuklarımda her zaman uçak tercih ederim. Her zaman da cam kenarı tercih ederim
En son İzmirden İstanbula gittim
Manisa'da yaşıyorum. Manisadan İzmire geçtim öyle uçtum.

Zaruri olarak kullanıyorum..
evet, sadece uzun uçuşları sevmiyorum saatlerce uçak içinde olmak sıkıcı bir hal almaya başlıyor...
Sivas-İstanbul arası yolculuklarımda mutlaka uçağı tercih ederim.
Evet çok severim. Çok uzak yerlere gidilecekse mutlaka uçak ile seyahat ederim. Hem daha hızlı. Hem de daha güvenli oluyor bana göre.
Maddi imkanım olsa hep yapardım :)
evet seviyorum.
Bayılırım
Severim
Hiç binmedim.
Evet severim
Evet seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?