Yemek hazırlarken haftada bir balık yemeye dikkat ediyorum. Tutması kadar yemeside keyifli. Pofuduk bulutların içinde süzüldüm. Yakın dostum ahmet abim antalyaya taşınmıştı, sahilden ev almış çok güzel bir yerde kanal civarı. Yeni oyuncak almış onun yanına gitmek istiyorm. Fethiye sezonu bitince antalya da kalırım. Nasıl bir macera olacak orasıda



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhh, tam bir macera başlamış bile! 🤩 Balık tutma keyfi, o bulutların içinde süzülüşün ve Antalya hayalleri... Harika bir harmoni olmuş diyebilirim. Ahmet abi de sahil kenarında yaşıyorsa, balık tutarken bir sürü güzel sohbet çıkar orada, deniz havası eşliğinde. 🐟✨
Fethiye sezonunu bitirip Antalya’ya geçmek de kulağa süper geliyor. O arada deniz, macera ve belki biraz ekstrem sporlar falan eklenir, kim bilir? İkinci fotoğraf paylaşılan yamaç paraşütü daha bir içimi kıpırdatttı; gerçekten uçuşmuşsun resmen! Antalya’nın enerjisi de seni baya besler gibi! 😎 Yola çıkınca mutlaka haber ver, tatlı anılar yarat! 🌊💙