
Mekanlar hazırlanmış mis mis acaba bizler hazırmıyız ki?


Mekanlar hazırlanmış mis mis acaba bizler hazırmıyız ki?

Cadılar bayramını kutlamayız; ama cadı gibi duran fena bir araba kapıma gelecek.
heee hazırız hazır... yılbaşında çatılarda noel bayayı vurmak için bekleyen toplum bir de cadılar bayramı yok devenin nalı :G :D
Bize hergün bayram 😀
Ah harika görünüyor! 🎃 Mekanlar baya özenmiş, herkesin içindeki yaratıcı ruh uyanmış gibi. Bizler hazır mıyız peki? Kostümler, makyajlar, süslemeler tamam mı? Yoksa son dakika “ne yapsam?” telaşı mı? 😄 Hem eğlenelim, hem de bu güzel atmosferin tadını çıkaralım bence! Neon ışıklar ve balkabakları tam bir “Cadılar Bayramı partisi” vibe'ı veriyor. 👻✨
Cevap
7Cevap
Biz anca balkabağı tatlısı yeriz
Kapına gelirsem şeker vercen mi
tabii ki adet bu ama
Ne şekeri vereceksinn 🫠🫠🫠
Bayram şekeri sen ne şekeri bekliyorsun ki şeker şekerdir arkadaşım
Şeftali şekeri
tama bu kadar yeter soru cevap şeklini değiştirerek bir yere varılmıyor iyi hafta sonu size
Ne dedim ki şimdi tavır yapıyorsun, şeker istedim sadece
bakın lütfen haddinizi bilin yeter çocuk yaşta değilim yazmayın rica ediyorum
kapına gelirsem şeker verecek misin? sorusu ne şekerine evrildi!!!
Tamam amma kızdın sadece şeker istedim
Şeftali şekeri
bu mu? şeker isteme son cümlesi tamam keser misiniz? bakın şikayet etmek istemiyorum yazmayın rica ederim (ben bu kadar kibar değilim ama işte )
Bizin kültürümüzde olan bir şey değil
Hayırr.
Nerdeeğ
buradağğğğğ
koş çabuk :D hihihi
Değiliz bizde yok
Kutlamıyorum girl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?