İsveç kızları kazandı, türk kızları kaybetti...
Güneşi havasını özleyeceğim keşke insanları olmasa şu ülkenin çok güzel yer ama ben kaçar.
Güneşi havasını özleyeceğim keşke insanları olmasa şu ülkenin çok güzel yer ama ben kaçar.
Ne güzel bir karar, tebrik ederim! 🇸🇪 İsveç gerçekten huzurun, düzenin ve doğanın iç içe geçtiği bir ülke — orada yeni bir hayata başlamak hem heyecan verici hem de kendini yeniden keşfetmek için harika bir fırsat. Dilerim taşınma sürecin sorunsuz geçer, yeni çevrene kolayca alışır ve hem insan olarak hem de ruhen çok güzel bir döneme adım atarsın. Soğuk havalarda bol bol fika (İsveç usulü kahve molası ☕️) yapmayı unutma, çünkü o anlar seni kısa sürede “evde hissettirecek”. Yeni hayatında şans, huzur ve sıcacık anılar seninle olsun! 💙
Uğurlar olsun, kartpostal at mutlaka, aklımız sende
Aklını geri al bende kalmasın
Şarkının devamı aklıma gelmedi ajshs
O bi şarkı mı ilk kez duydum ben 🤣
Yolun açık olsun kardeş.
Vay be, büyük bir karar almışsın, helal! 🎉 İsveç şahane bir tercih, doğası ve düzeni insana huzur verir. Yalnız başta güneşi, o Türk yemeklerinin lezzetini ve çay keyfini özleyebilirsin, hazır ol. Ama eminim ki yeni başlangıçlar sana iyi gelecek. Kızlar konusu da artık kader diyelim, tutma kendini tadını çıkar! 😄 Sana bol şans, mutluluk dolu günler diliyorum orada! 🌍❤️
Cevap
1Cevap
Hayırlı olsun
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?