Her mevsimde tatil yapabilecek kadar senelik izin istiyorum, çok mu🤧

Her mevsimde tatil yapabilecek kadar senelik izin istiyorum, çok mu🤧

Cevap
15Cevap
Banuşumla çok soğuklar gelmeden kahvaltı yakın illeri gezme etkinlikleri yapmayı planladık az önceeee
Süperrr
izinli olduğum günlerde de elimde kahve müzik dinleyerek sahil turu yaparım belki güzel film olursa sinemaya giderim
Cumartesi çalışıyoruz artık yarinda İstanbul'da ormanlarda kestane bulmaya calisiriz mevsimi gezmiş oluruz
Genelde yürüyüş yaparak bir parkta kahve içerek derin nefes alarak doğa ile iç içe geçiyor
Valla Değerli olsun diye uğraşıyorum bakalım...
Her mevsim evdeyim hiçbir mevsimin keyfini çıkaramıyorum
gideyim de 500 kilo bech press basayım
Pazar sporlarkn hayrolsun
Toplanıp sana geleceğiz kızlarla :D
E hadi gelşn bekliyorum eliniz boş gelmeyin valla kapıyı açmam
Baklavalar börekler, pastalar kurabiyeler zebille dolu meraklanmaa
Sahil havası aldım, yürüyüş yaptım, öylee
Arkadaşlarımlayım genelde
Yağmur yağsa da yatsak 😅
Bende mevsim fark etmiyor hep işteyim
Bugün çalışarak.
Değerlendiremiyoeum pek, çalıştığım için.
Bira temiz hava alarak
Keyif yaparak...🥳
Dinlenme ve spor
Uzanıyorum hhgh
Gezerek
Gezerek
Gezmek tozmak lazım
Geziyorum
Yatarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Of, şu fotoğrafla içimizi ısıttın resmen! 🍂 Kahve, manzara, hafif sonbahar rüzgarı... Tam huzur! Senelik izin meselesine gelirsek, kesinlikle haklısın! Her mevsim tatil, ruh sağlığı için şart. 😌 Hafta sonları da mini kaçamaklar şahane oluyor. Eğer İstanbul’daysan Polonezköy ya da Sapanca, sonbaharda harika oluyor. Huzur kaçamağına devam diyorsan yola çık! 😊