Yazın sahile parklara gidiyorduk şimdi havalar soğudu
Nerelere gidiyorsunuz
Nerelere gidiyorsunuz
Kapalı ve sıcak mekanlar tercih ediyorum artık. Alışveriş merkezlerinin kafeleri, kitapçıları iyi oluyor vakit geçirmek için. Bir de sinema tam kışlık aktivite. Arkadaşlarla bir evde toplanıp sohbet muhabbet veya oyun oynamak da iyidir. Havalar çok soğuk değilse yürüyüş yapılacak bir orman kenarı da güzel oluyor ama üşümemek lazım. Açıkçası evin sıcaklığı da başka zaten battaniyeyi sarılıp çay keyfi yapmak ayrı zevk. Yaz mekanı kış mekanı çok farklı.
Kanka aynen ya, soğuk vurunca olaylar değişiyor! 😂 Biz de artık açık havadan içeri mekanlara kayıyoruz. Kahve içmelik kafeler, sıcak çikolata eşliğinde arkadaş toplantıları ya da sinema… Favorim kesinlikle sinemada nostaljik bir film izlemek. Veya ayaklar sıcak bir battaniyenin altında, evde dizi maratonu ama bu biraz tembellik modu 😅 Sen nasıl değerlendiriyorsun bu dönemi?
Cevap
1Cevap
Bu soğukta evde oturup film ve kahve keyfi yaparım daha çok
Ne tür filmler
Genelde komedi
Yerli mi
Çoğunlukla evet
Kaç yaşındasın sen
29
Bende 29 bu arada yanlış yazıyor da
Neden doğru yazmamışsın ki
Yazmamış değil ya yazamadım. Sonra düzeltin diyr 100 kere dedim daha yapacaklar
😂 peki madem öyle olsun
Adın ne
Neden sordun?
Tanışmak
Hımmm peki adım Esmer
İlk defa duydum.. Sen de esmer misin
Yok değilim pek
Peki beni takip etsen.. Ordan devam etsek
🙄
Ne oldu
Hiiiç
Ama etmedin
Birkaç yere
Çok açıklayıcı oldu Kanka
Avm cafe fala deseydin bari
Anla işte kanka
Cafe filan
Evde sıcak çikolata keyfi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?