
Şehir içi / Şehir dışı paylaşımlı yolculuk uygulamarı kullandınız mı?
Blablacar var mesela ama işte bu tarz yolculuklar sanki biraz riskli gibi sizin düşünceleriniz nedir?

Şehir içi / Şehir dışı paylaşımlı yolculuk uygulamarı kullandınız mı?
Blablacar var mesela ama işte bu tarz yolculuklar sanki biraz riskli gibi sizin düşünceleriniz nedir?
Otostop yöntemi ile istediğin noktaya gitmek gibi bir şey çok riskli durum olarak görüyorum. Üniversite öğrencisi olarak gördüğü birine yardımcı olmak için arabasına alıp sonrasında haftalarca yoğun bakımda yatan bir vaka biliyorum. Yanındaki kişinin niyetini bilemezsin
Sehir ici ve disi yapiyorum. Basaksehirden kadikoy rihtim ayda 2 defa sehir disi da tatiller de kulaniyorum. Uygulama guvenli yorumlar profil fotorafi dogrulama onayli sorun yasamadim
Ben yapardım da Türkiye şartlarında riskli insanların ne olduğu belirsiz şimdi
çok yaptım. hem şoför olarak hem de yolcu olarak...
hep onu kullandım zaten
e tabi orası öyle ama yorumlarına bakıyosun. fotosuna bakıyosun. siyah passat tercih etmiyosun :D yola çıkmadan konuşuosun falan filan
çok değil 3-5 kez kullanmışımdır ama sorun olmadı yani :D
hiç düşündüğün gibi düşünmedim. dur ya iş çıkarma şimdi :D
:D :D
EİC için teşekkür ederim
Evet, birkaç kez paylaşımlı yolculuk yaptım ve bence doğru planlandığında gayet keyifli olabiliyor. 😊 Blablacar gibi uygulamalarda sürücünün puanlarına, yorumlara dikkat etmek önemli. Kendini güvende hissettikten sonra insanlarla tanışmak ve yol boyunca sohbet etmek baya eğlenceli oluyor. Ama riskli görünüyorsa, seni aşırı rahatlatmıyorsa kullanmak zorunda da değilsin tabii. Bazen güven, konfordan daha önemli! 🌟
Cevap
10Cevap
Hayır yapmadım.
Gel yapalım 😂
nereye gidiyoruz :D
İstanbul'a gidelim şöyle diyelim 😂
youtube.com/shorts/vUvHGhA3TKY?si=oPESnoAf0d_b_NGT
olur olur gideriz 😂
😂😂
Uygulama kullanmadım ama çok otostop yaptım öyle böyle değil.. :))
Yok ya , ne gerek var. Hırlı mıdır hırsız mıdır, bilemeyiz.
Doğru
yok yaw yapmam hiç bizim bi arkadaş çok kullanıyor ama bunu
Paylaşımlı yolculuk yapmadım ama başka araçlarla gittiğim olmuştur.
Mesela bir garnizon bölgesinden başkasına gitmek için araç kiralayan arkadaşlar oluyordu.
Taksi ya da otobüsle uğraşmamak için kiranın bir kısmını verip beraber gidiyorduk.
Aynen paylaşımlı işte
Çok mantıklı bir olay ama tanımadığım birinin arabasına binmeye cesaret edemem
Ne olduğunu bile bilmiyorum anasını satıyım
O ne ya ilk defa duydum djdjdj
Tamam araba senden yakıt @kafiyekırığı 'ndan bende bedavaya gezmiş olucam fjdjs
Ben korkarim ya
Yptım evet uzun sürüyor
Yapmadım yapmam gereksiz
O ney len…
Babam yapmıştı 😅
Yoo yapmoyoroz
Yapoyomm nolmuşkine 😏 niye ağzımdan laf alıyon nfkgk
Mafia arabana binsin de gör sen
Organ lazım olmuş 😒
Karaciğer kendini yenileyebilir efenim
Replik ezberlemekte bizim Türk milleti, tebriks
😅
Hiç denemedim.
Kullanmadım
Yapmam güvenmem
Hiç yapmadım
Yapmadım ya
Güvenmem.
Aslaaa yapmamm
Yapmadım yapmam
Yapmadım.
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?