Tatildeyiz ve eşim iki günlüğüne işi için döndü beni otelde bıraktı, tek başımayken insanlarla tanışmam yanlış olur mu?

Tatildeyiz ve eşim iki günlüğüne işi için döndü beni otelde bıraktı, tek başımayken insanlarla tanışmam yanlış olur mu?
Cevapla