Of ya ot geldik ot gidiyoruz haksız mıyım?

ben de uçağa atayıp haftasonu paris kaçamağı yapmak isterdim... 20 yaşımdayım daha yurt dışı görmedim, bu tabii sadece bir örnek. hayatım okul, çalışma, aile baskısı altında geçti. boook gibi yaşıyoruz çoğumuz hayatı, yaşamaya değmez

Of ya ot geldik ot gidiyoruz haksız mıyım?
Cevapla