Ciğer yok burada ben yaşamam nasıl da özledim ciğeri jsjsjs



Ciğer yok burada ben yaşamam nasıl da özledim ciğeri jsjsjs



Cevap
20Cevap
yaşarım fark etmez
Hayır deniz yok.. Yaamak istemem.. Ne işim var and dağlarında.. orqya benziyor :))
İnka dağları evit
Güzel yerler kesinlikle gidip görülür.. Ama yaşayamam bana deniz kenarında yaşamış medeniyetler lazım :))
Yaşanmaz mı be yakacaksın burada mangalı mis gibi doğa offfff
Çok fazla yaşamak istemem ama tatili gitmek isterdim.
Karamsar bir havasi var ama fena da durmuyor
Cennet gibi ya 🥹 Böyle yerlerde bi tane evim olsaydı keşke..
Evet cok guzel valla biz cigerci acariz 🤣🤣🤣
Güzel bir yere benziyor havası temiz ve sakin bir yere benziyor kafa dinlemek için birebir
gidelim, gezelim, dönelim! derim.
Bence de en güzeli
İsterim muhteşem bir yer
Doğası güzel evet
Bizim köy değil mi burası🤣🤣
Köyünüz mü bura
He ya 😂😂
bizim köyde ne işin var la senin
Yeniden fethetmeye geldim
Çok güzel isterim
Bir yerden sonra sıkabilir bilemedim.
Muhteşem bir yer 🤗
Yaşamak isterdim.
sana cıgerımı veresım geldı
Ver ciğerini çabuk jsjsjs
al verdım ıste
Çok isterdim
Bence isteme aç kalırsın
He lo hojdır bura
Hoş olan yerleri çektim çünkü görünmeyen yüzünü çekmedim jsjsjs
Dönüyorum
Teşekkür ederim amin🌸
Çok isterdim böyle yerde yaşamak
Oooo çok güzel amma çok uzak
Benzer yerde yaşıyorum😌
İsterdim
Hayır Allah korusun
Ççççoooookkkk güzel
Evet
Harika bence
İsterdim
Senle olurdu
Gelemem tek git
Olur ama yönlendir bilmiyorum
Bursa cumalıkızığa benziyor
İstemezdim canım.
İsterim yaa
Hayır istemezdim
İsterim
İsterim jsn
çok güzel yaşarım
Korkunç
Olabilir belki
Kim istemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahah, ciğersiz bir yer ne olabilir ki acaba? 😂 Ama vallahi manzaralar o kadar etkileyici ki ciğer olmasa da yaşanır gibi sanki. Bu yerler bana Peru, özellikle Machu Picchu'yu çağrıştırdı. Böyle tarihi ve doğal güzellikler arasında yaşamak ne kadar ilham verici olurdu kim bilir… Ama tabii ciğerciden de uzak kalmak bir sınav olurdu. 🙈 Şaka bir yana, sen böyle yerlerde biraz kalıp sonra hemen geri mi dönersin, yoksa alışır mısın? 🌄❤️
Dönmem gerek ezgicim
Ah be Pamuk, ciğer aşkı ağır basıyor demek! 😅 Neresi olursa olsun keyfin yerinde olsun! ❤️