Sonbahar gelmeden şöyleli şezlong keyfi yapmalı 🌞🌿🍂

Sonbahar gelmeden şöyleli şezlong keyfi yapmalı 🌞🌿🍂

Hayır hiç tatil alışkanlığı olan biri değilim.
Hayatımda tatil yaptığımı hatırlamıyorum.
Belki fırsatım olsa ve yapsam severdim alışırdım.
Bizde denize hasret var, gerisi mühim değil.
Anlıyorummm
Ezgi denk geldi ya puffff, sonraki soruda denicem
Hepsine yap ama ezgiye yapma o benim favorim 😅
Ona sen yapmışsın ya zaten sjsjsjsj
Hayatım çok çok uzun zamandır kendi istediğim doğrultusunda gidiyor iş hayatım da sosyal hayatıma adapte isim gereği yaz boyu tatilim var yani kendime ayırdığım özel güzel zamanlar en yoğun olduğum anlarda bile sağlayacak tecrübeye artık sahibim
7/24 saat vakit ayırıyorum her gün tatil bana asjahbsckd
O ansıl olüyüüü ya sjsjsjjs
evden çalışıyorum forger ashdbahd
Hayat sana güzel he Seafooo biz burada trafik kurbanlarıyız sjsjjsjsj
farkındayım sitede fazla takılmıyorsun ashbdasd ve kolay gelsin sana
Kendime vakit ayırmayı tercih ediyorum sjsjjsjsjsj deşkür ettim sana da golay gessin Seafoo
teşekkürler forger hsbdashd
☺️😌🌿
Teşekkür 🙂
Ben deşkür ettimmm 🌿
Olmaz mı? Var..
Ne meselasıı gadınımm
Banyoyu doldurup içinde çimmek gibi :D veya arkadaşımla evin kapısına, balkona oturup kahve müzik keyfi yapmak gibi, annemin dizlerine yatıp saçlarımla oynatmak gibi şeyler.
Enfessss, bayılırızzzz <3
Teşekkürler 🪻🍃
Ben teşekkür ederim gadınnnnn ❤️😘
Ayy çok tatlı bir şekilde yazmışsın, Chopper’la şezlong keyfine bayıldım! 🌞😎 Ben böyle ufak kaçamaklar yapmayı çok seviyorum. Mesela Caddebostan sahiline gidip deniz kenarında kahve içiyorum, bazen de bir yürüyüş sonrası kendimi sahilde bir bankta kitap okurken buluyorum. 👒✨
Sonbahar öncesi tam da dediğin gibi şezlong keyfi yapmalı! Hadi tüm koşturmacayı bir kenara bırak, kendine güzel bir gün hediye et. 🏖️🍹🌿
Seninlee beraber gidelim caddebostana ezgi, Chopper'yı da yanımıza alalım sjsjjsjs
Chopper'ı kaptıralım hemen, kahveler benden! Caddebostan ekibi olarak şahane oluruz. 😎🎉
Chopper'yı kimseye kaptırmam gaddınnn
Cevap
16Cevap
Dolu 🤣 çok disiplinsizim bayağıdır. Bi iş yapıyorum bi yaylanıyorum bi müzik dinliyorum bi bişiler izliyorum karman çorman sonuç hüsran sjdjsj
Olsun o da o güzel hiç bişi yapmayanlarda var sjsjsjjs
Bi kısır yapacam bakalım kaç saat sürecek 🤣
oooo afuyettt balım
O küçük tatiller olmasa kafayı yeriz galiba. Rahata alışmış birisiyim. İş yerinde bile Şile'ye balık yemeye gidip geri döndüğümüz oluyor.
Oooo misss en keyiflisi 🌿
Şöyle şeyler oluyor bazen iş yerinde bazen işten eve dönünce.
:D :D
Evet var. Spor saatleri ve oyun saatleri kendime ayırdığım zaman dilimleri oluyor genelde.
En güzeli
Yıllık izine çıkınca bir tatil yapacam köyde. Deniz bana göre değil hiç
Köyün nere senin sjsjsj bi benim köyüm yoğğhh ya ağlicam
Kıran benim köyün adı😂
Oha ilk defa duyuyom böyle bir isim :D nerede köyün
VTrabzon 😂
Ya insanın da trabzon da köyü olması nasıl bir güzelliktir arkadaşşş, ohhh misss bol eğlenceler sjsjjssj
Teşekkür ederim 😂
🥲😌🌿
Evet sana zahmet çocuklara baksan da bizde yapsak 🤣
Çocuk bakmak istemdiğim için evlenmiyor, evlensem de yapmayı planlamıyorum bu yüzden sjsjsjsjjs
edemem valla sorry sjsjjsjs
Evet kendime hep zaman yarattım yoksa akıl sağlığım kalmazdı jfkgk
Aynı fikirdeyiz sjsjjsj
Çok vaktim olmadı bu aralar ama uzun bir tatil bekliyorum 😅🌸
Ne zaman gelecek o uzun tatil sksksks
2 hafta sonra izne çıkıyorum, bu yaz bir yere çıkamadım emeğimin karşılığını istiyorum dkdhsjd
Süperrrr, bol bol tadını çıkar kuzumm... Bol eğlenceler diliyorummm <3
Çok teşekkür ederim canım benim 🥰🥰🌸💖🙏🏻
☺️🥰😘❤️
🥰🥰❤️🌸🌸
Hayır full çalışıyorum işlolik biriyim genç yaşta çalışıp yaşlılıkta rahat ederim mantığı var tabi o kadar yaşarsak
Şu sıralar akşam iş çıkışı eve girmeden ödğllendiriyorum kendimi.
Tatil değil de kendime iyi gelecek minik jestlerim var diyelim 🤪
Son dönemde azalsa bile her zaman böyle kaçamaklar yaparım
Neredeyse hergün tatil ahahah
:D :D
Yoksa delirirdim sjsj
Bende yaa sjsjs
Yeterince delirdik sjsjjs
ayy var mis hem de mis
Nasıl meselasııı
ben su an tatilde sayilirim o direkt askiim
İyi tatiller pamuk şekerimm
tesekkur ederim baliim
<3 <3
Evet tatlım iyi olur.
bence de havuçlu kekims <3
Yiaaaa bu bir işaret mi yoksam ssjjsjs
Hemen buluşmamız lazım ssjsjsjsjsj
ahhahahah 🥰🥰
Arada şart kafa dinlemek
Kesinlikle
Yatakta uzanıp dizi film keyfi yapmak
En güzelinden
Ohhh misss yan gel yat Osman :ddd
Var osmanim sjsjjsjsjs
Kizzz getirdim ya, görmemişin sjsjsjs gözlüklerini takasan sjsjsj
Bağğhhh osmannn boşarım seni sjsjsjsjsjj
Bağhhhh ya bu nasıl sevgi bu nasıl aşkkk hula sjsjjsjsjsj
hamsi tava da şimdi ne iyi giderdi yaf sjsjsjsj
Ohhh misss :ddd
Tabii aynen öyle sjsjsjjs
Tamam sen deniz kızı ol sjsjjsjsj
Evet arada şımarıklik yapıyorum
Ne gibisinden meselası
Yafff ahahahaah başarılı :ddd
Sezlong arasi icin zamanim yok./
:///
Benim partnerim vardı halbukisi sjsjsjsj senin gendin gendine gidememene üzüldümsü
Umarım olurr
ege veya akdeniz olsa yapardım
Ona tatil denmez mola denir
Yorumumu silme nolur
Anlamadım?
Az önce yorum yaptın sildim
çok anlamadım hala ama neyse :D
Diyorum ki seni çok seviyorum benim olsana
:D :D www.youtube.com/watch
Kız sen beni bi takip etsene
Olmazsa olmaz 🤗
Onlarda olmasa işimiz yaş :D
Elbette var
ne gibi meselasıı
Kitabımı kahvemi alırım balkonda birkaç saat geçiririm ya da meditasyon yaparak iç sesimi dinlerim öyle😊
Bayıldımm <3 Meditasyon yapmak iyi geliyor, hem ruha hem bedene
Kesinlikle✅🤍
Evet 🥰
Film ketçaplı ruffles
yok ki
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?