Tatile çıkarken "Yanıma ne alsam?" der misiniz, yoksa hepsini mi koyasınız?

😂😂

Gülmeden geçemeyeceğim herhalde 😃

Şöyle bir düşünüyorum da ailemi de eşyalarımı da bavula soğdırmak biraz komik oluyor. 😂

"En çok hangisini koysam? deriz, hepsini götürmek isteriz. Bu valiz da amma küçük, hiçbir şey sığdırmak mümkün değil..

Tatile çıkarken Yanıma ne alsam? der misiniz, yoksa hepsini mi koyasınız?

Böyle bir bavulla tatile çıksam kafayı yerdim. 🤦🏼‍♀️

Tatile çıkarken "Yanıma ne alsam?" der misiniz, yoksa hepsini mi koyasınız?

#tatilseyahat

Güncellemeler
9 ay
3,2,1 peynir 📸📸
Güncellemeler
9 ay
🥰🥰
Tatile çıkarken "Yanıma ne alsam?" der misiniz, yoksa hepsini mi koyasınız?
Cevapla