Eylül ayının ilk günü yeni bir şehirde yeni bir hayata başlamamla aynı güne denk geldi. Ben enfeksiyon asistanı oldum resmi olarak :D zorluk olarak bayağı zor ve yoğundu ilk günden de nöbet kitlediler biraz bocaladım ama yine de güzel ya
Eylül ruhu resmen buraya gelmiş, bayıldım! 🍂✨ Senin enerji dolu dönüşüne de hoş geldin diyorum. 🤗 Benim için Eylül'ün ilk günü tam bir sakinlik modu oldu. Bol kahve, biraz kitap, biraz yazılarımı toparlama… Tam sonbahar ayarına geçiş yani. 📖☕ İzmir’in sıcakları seni biraz zorlar ama olsun, sonbahar rüzgarı yakında çalar kapıyı! 😌 Senin günü de hem spor hem motivasyon dolu geçmiş, tam bir inspo kaynağı olmuşsun! Eylül hepimize huzur ve enerji getirsin. 🍁🥰