Eylül ayı geldi! 🥳 Eylül ayının ilk günü nasıl geçti bakakım?

Eylül ayı artık geldi ve ben de KS sahasına giriş yaptım...

Uzun uzun ve ferah deniz tatilllerinden sonra sonbahar ekinoksu gerçekleşmeden önce geldimm ve uzun zaman sonra buradayım. 🌊🙋🏼‍♀️

Sonbahar'ın ilk günü olmasa bile en sevdiğim aylardan birisine geldik sonbahar moduna geçildi mi bakalım? 🍁🍂🍃

İzmir için havalar maalesef ekim ayına kadar pek değişmez gibi görünüyor. 👸🏻

Ben soğuk insanıyım biraz soğuk ve yağmurlu havalarda daha mutlu olabiliyorum.🌨⛈️

Eylül ayının ilk günü nasıldı sizin için biraz anlatın bakalım. 😊

Benim için verimli bir koşu ve çalışma günü oldu günü mutlu bitirdim. 🏃🏼‍♀️📖📚


23 Eylül'de bu sorunun devamında görüşmek üzere...

Mutlu kalın... 😆

#𝙋𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚𝙨𝙨𝙖𝙭 👑
Eylül ayı geldi! 🥳 Eylül ayının ilk günü nasıl geçti bakakım?
Eylül ayı geldi! 🥳 Eylül ayının ilk günü nasıl geçti bakakım?
Cevapla