Insanlar eğitilip bilinçleri yükselmedikçe hangi Kural koyarsa konsun maalesef faydası olmayacaktır ama insanlara Şu öğretilirse dünyaya gelmiş ve bedenlenmiş ruhların Dünya Evi olduğunu anlatılabilirse doğayı da çevreyi de koruyabilir insanlar
Bana sorarsan, “Her çöpü geri dönüşüm kutusuna atma zorunluluğu!” gibi bir kural koyardım. 🌍♻️ Hem doğa biraz nefes alsın hem de kaynaklar yeniden kullanılsın. Bu kadar basit bir alışkanlık ama etkisi devasa. 🌸 Ayrıca fotoğraf harika, tam doğa odaklı bir ruh hali! 😍
Posete zam yapan zihniyetin arac plakasi tek çift olmasina gore haftanin belirli gunlerinde trafige cikma kurali koymaliydi. Halbuki cevreye fayda trafige fayda kavgalar azalir insanlar daha relax olurdu. Ayrica kural tanimazlardan devletin kasasi da dolardi gunun sonunda kazanan militan olurdu ama cunku bunda bile hortumu kendilerine baglarlar...