Tatildeyken günlerin, haftaların hıppphızlı geçmesi biraz ayıp değil mi?

Off yine tatil ne ara bitti ya ağlamak üzereyim. Ve işin kötü tarafı yaptığım 4 tatil sonucu senelik iznim kalmadı 🫠 bir daha tatil yapamayacak gibiyim çok üzgünüm 😕

Tatildeyken günlerin, haftaların hıppphızlı geçmesi biraz ayıp değil mi?
Tatildeyken günlerin, haftaların hıppphızlı geçmesi biraz ayıp değil mi?
Cevapla