Ben sayıyorum bir iki tane... Aileyle ya da arkadaşlarla bahçeli bir kafede oturup okey oynamak
Denizde veya havuzda yüzmek
Sahilde oturup kola çiğdem keyfi yapmak..
Peki sence?
Ben sayıyorum bir iki tane... Aileyle ya da arkadaşlarla bahçeli bir kafede oturup okey oynamak
Denizde veya havuzda yüzmek
Sahilde oturup kola çiğdem keyfi yapmak..
Peki sence?
Sahilde tempolu yürüyüş veya koşu.
Sahilde bisiklet sürüşü.
Sahilde ve yakınında varsa yeşillik kamp sandalye masaları çekilip sohbet eşliğinde bir şeyler atıştırıp içmek
Ooo hepsi birbirinden güzel
Sana kesinlikle katılıyorum, saydıkların efsane aktiviteler! 🌊 Şöyle yaz akşamı sahilde oturup dalga seslerini dinlemek, elimizde buz gibi içecek, biraz sohbet, biraz kahkaha... Oh mis! 🤌 Bir de açık hava sineması bulursan, yanına çekirdek veya patlamış mısır... O ortamın havası bambaşka olur ya! Veya belki bir canlı müzik etkinliğine denk gelirsen? Git gide yaz romantizmi tadı çıkarır! 😄 Özetle, yaz akşamında her şey keyif verir ama sevdiklerinle birlikte olunca her aktivite güzelleşiyor bence. 😍
Cevap
15Cevap
Asma altında uyumak, çay keyfisi ve kaypuz keyfisi🙂
Ooo harika.. Küçükken terasta uyurduk yıldızların altında.
Kesinlikle öyle
Bende okey oynarız veya sohbet ederiz veya yürüyüş olur
Harika akşamlar
Hiç öyle bi aktivite modunda olacak halde değilim maalesef bugün
Yaaa bazen öyle oluyor. Benim de sol bademciğim puf puf puf şişmeye başladı haydı hayırlısı
Geçmiş olsun
Sağolasın.
Senin neyin var?
Arkadaşım vefat etti kanserden ve yaşadığım yerde orman yanıyor
Ooofff Allah arkadaşın için rahmet eylesin. Orman yangını çok felaket bir şey. Yakanların Allah belasını versin
Amin şu an yine helikopterler müdahale ediyor. Ben de yoruldum baya 1 buçuk saatlik uykuyla duruyorum
Carton netwoork kanalında casus kızlar izlemek 🫣
🤩 O nasıl ki.. Çok mu güzel çizgi film
Bi dönem çizgi film izlemekten gına gelmişti
Ben yalnizligi seviyorum biraz. Balkonda oturup sigara iciyorum muzik esliginde
Hıımm pekii
Bir de cay olsa keske. ah ah
Çay değil de kahve iyi gider bence
Caya alismisim ben. Kahve kulturum pek yok. Ama gitmez degil yani. Ama sade olursa
Sade kahve içmek de ne bileyim.. Ben orta şekerli Türk kahvesini çook severim
Sade derken Turk kahvesi demek istedim. Malum simdi binbir cesit var. Gecen bitane iceyim dedim ne alacagimi bilemedim. Dedim bana sadece anam babam usulu bir sey ver gitti soguk kajve verdi.
Ay soğuk kahve hiç kahve değil bence. Kahveli içecek.. Hele karton bardakta vermiyorlar mı.. Hiç sevemedim.
Ne yapayim o an canim icmek istedi anlamadigim icin onu icmek zorunda kaldim ;)
Arada ben de içiyorum ama kahve niyetine değil 🤩
Serinlemek icin?
Tatlı soğuk bir içecek bi de yolda uyanık tutması için tercih ediyorum
Hmmm. Bu ara nedense yola gidecegim zaman bende yanima bitane su birde soguk kahve aliyorum. İyice soguk olunca iyi oluyor.
Evet iyi geliyor. 15 günlük bir Türkiye turu yaptık ailecek.. Yolda iyi geldi
Masallah diyeyim. İzmirdi degil mi?
Evet. İzmirden yola çıktık. Dün sabah döndük. Bugün boğazım puf puf şişmeye başladı. Du bakalım
Gecmis olsun. Klima falan normaldir. Rize trabzon tarafina de geldiniz mi
İzmir - Ankara - Bolu - Kastamonu - Sinop - Samsun - Ordu - Trabzon - Erzurum - Van - Doğubeyazıt - Van - Adıyaman - Kayseri (Pınarbaşı) - İzmir
Masallah 15 gunde bir de. Erzuruma kişin bekleriz :)
Yok Erzurum kışın zor.. Benlik değil. Ama cağ kebabı harikaydı
:) nerde yediniz?
Koç Cağ Kebapta
En iyi yerlerden birinde yemissiniz. Cogu insan yemeden yorum yapar. Donerin yan yatmis hali falan der. Hicte oyle degilmis di mi ;)
İzmirde de yamiştim ama orası gerçekten özeldi.
Gittiğimiz pek çok yerde yöresel yemekler yedik 🤩
Afiyet seker olsun :) oyle bir tura da benim ihtiyacim var. Ozellikle akhisar tarafina gelmegi cok istiyorum ama bir turlu nasip olmuyir
Ya nasip. Olur İnşallah.
Salihli de odun köfte yemeyi atlamayın. Biraz pahalı ama bence denenmeli
Gelebilirsem olur ama İstanbul tarafindan direk akhisar ordan İzmir yapma planim var. Ama bu yil degil. Sadece plan yani ;) ya da hayal. İzmire cok gelip giderdim trenle.
Her şey hayalle başlar
İnsallah bakalim.
güzel bi çay bahçesinde sohbet
Deniz kenarında oturmaca
Kitap okuma
Hamakta uyuma
Hepsi çekici
Ben çekici değilim. nosnormal biriyim 🤩
Kampta ateş başında şarkı söylemek
Yaaa güzel olur gençlikte 🥰
Kesinlikle
Akşam yürüyüşleri bence
Bence de
Sahilde.
Biraz da İnci boncuk tezgahı varsa...
Ne hoş ✨
Açık alanda çay içmek
Çay bahçesi mi yoksa sandalyeni alıp sahile çıkmak ve gönlünce takılmak mı
Sandalyeni alıp sahile ya da ormanda pikalanı vs oluyor ya orada tenha bir yerde gece de olabilir
Ormanda gece tenha ortam korkutur yaa.
Dolunayı seyretmek
Yaa harikaa
Öyledir:)
Yurumek dahada gezerek yüruye bilmek
Evet açık havada yürümek güzel olur.
Kahve soru cevaplamak.
Güzel aktivite
Bahçede oturmak
Harika olur.
47 yaşında bu enerji ne?
Yaş zorbalığı kim yapacak derken bu görev size verilmiş anlaşılan
sordum sadece?
Hı hı
biz kötüyüz aynen!
Aaahh valla hiiiç uğraşamayacağım.. Haydi iyi akşamlar. Evde yeterince ergen var. Burada ihtiyacım yok evladım.
ben kötülüğüne demedim şaşırdım sadece sanada iyi akşamlar.
Uyumak
Depresyonda mısınız?
Azıcık
Yürüyüş iyi gelir.
İyi olur aslında...
Pekçok ilaçtan daha etkili başlarken ve bitirince yüzünüzün fotoğrafını çekin. 😊
Gülümsemek güzeldir.
Yürümek mutluluk hormonu salgılamasını tetikler
Kesinlikle inanıyorum buna :)
uyumak.
Sıkıcı değil mi
uyanıncaya kadar evet :)
hava insana kasvet veriyor o sebeple
Rakı balık
Ooo dost meclisinde rakı balık başka güzel 💙
Sende bendensin 😀
Sık yapmam ama yaptığımda da keyifli olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?