Istanbullular bakar mısınız? Tophane mi daha merkezi şişli mi? Lütfen?

Önce piyalepaşada buldum konaklicak yer ama uzak dusuyor sanırıö o yuzden onu cıkrdım. Sımdı şişli ya da tophane kaldı. Şişliye hep gidiyorum ve kahvaltı dair fıyatıda uygun ama tophane de de bşr otel buldum o daha pahalı ve kahvaltıda yok icinde. 2 hafta hergun dısardanmı yapcam ki kahvaltıyı biraz pahalıya patlamazmı aksamda dısarı yiyorum.. ama o bina cok yuksek de degıl deprem riskine karsı. Tophanedeki

Hangisi daha merkezi ve ulasımı kolay? Yrdım edermisiniz…

Istanbullular bakar mısınız? Tophane mi daha merkezi şişli mi? Lütfen?
Cevapla