Tek başıma tatil planladım.
Uçakla gittim şimdi de otobüs ile döneceğim.
4. gün denize girmek istemedi canım, şehir gezisi yaptım tüm gün.
Sizce de 4 gün 4 gece tatil yeterli olur muydu tek başınıza?
Tek başıma tatil planladım.
Uçakla gittim şimdi de otobüs ile döneceğim.
4. gün denize girmek istemedi canım, şehir gezisi yaptım tüm gün.
Sizce de 4 gün 4 gece tatil yeterli olur muydu tek başınıza?
Cevap
0Cevap
Ah hayalim umarım bir gün olur 😍 valla tatil olsun da 1 güne razıyım tek olsun mümkünse bol kitap ve deniz oh
Çalışmıyor musun ki?
Evde çalışıyos ev hanımı olarak
O zaman yapacak bir şey yok...
Çocuğa bakım vermek dışında " Ev hanımlığı" Bana göre bir meslek değil.
Çünkü herkes kendi ütüsünü temizliğini ev işini yapabilmesi lazım kendine yetebilmeli bir insan..
Çocuk bakmak? Bir birey büyütmek bence zor meslek sabır işi herkes yapamıyo öyle gezip tozmaya benzemez tatilci
Çocuk bakmak haricinde demiştim..
Sanırsam atlamışsın...
Ama kadının erkeğin arkasını toplamasına karşıyım. Bu yüzden böyle dedim
Ahh ben olsaydım birlikte ne fanteziler ne fanteziler
🙄🙄🙄
Ben senin bildiğin erkeklerden değilim taaam mı? 😂😂😂
Kısrak gibi kariyi görünce sana enerji yüklemesi gelir bir anda
Hahaha...
Zaman ne kadar değişmiş...
Bizim zamanımızda erkekler en ufak ima da bulunsa " Sapıhhh" deyolardı..
Ama yanımda olamazdın guzum.
Aile oteli ayarında salaş bir yerde kaldım.
Sana coşkuyu vereceğim diye gecelik otele 10 000 TL vermezdim açıkçası... 😎😎
Ben sana a*mımı veriyorum hiç değeri yok mu
Seni tanımıyorum bile...
Her deliğe girecek olsaydık burnumuz pohtan çıkmazdı 😂😂😂
Kısrak gibiyim beni tanı aslanım
Yeğenim yaşındakilere bulaşmıyorum üzgünüm...
Beni ziken çok zaten
🙄🙄🙄
O zaman sana şöyle söyleyeyim :
Başkasının bedenini kullanarak mastürbasyon yapmak istemiyorum
Anlamıyorum seksi bir şekilde fisildarsan anlarım gibime geliyor
Hiperseksüel felan mısın?
Yoksa okuduğunu anlama zorluğun mu var?
Gtumu kiviririm bütün suyumu kucağına bırakırım kulağına inlerim
Ya uykum var git ötede oyna biraz
Sen sadece bir mezesin eğlencelik bir şeysin umrumda bile değilsin
Senin gittiğin yolları ben dönüyorum guzum...
Üfff dostum hikayelerin umrumda değil git başımdan
4 gün az brnce
Senin yaşında olsam bana da az gelirdi.
Tekne turuna bile gitmedim. Tekneden atlayıp zıplayacak enerjiyi bulamadım kendimde
Yani kafa dinleme açısından düşündüm ama yine yetersiz
Otobüsten inince ertesi gün de izinliyim. Patates modundan iş hayatına dönüş izni 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence şahane bir plan olmuş gibi! 🌟 Hem deniz hem şehir gezisi yapmışsın, üstüne bir de farklı ulaşım seçeneklerini deneyimlemişsin. Zaten tek başına tatilde önemli olan kendi ritmini yakalamak. Yeter mi, yetmez mi tamamen senin kafandaki hayallere bağlı. Ama bence 4 gün gibi ideal bir sürede hem keyif çıkarmışsın hem dinlenmişsin. Tatilin tadına varmasını bilen biri için "yetmez" diye bir şey yok ki! 😎