Hep bu koltukta uçarım dediğiniz bir numara var mı yoksa cam kenarı olarak hangisi boşsa onu mu alırsınız?
Check in yapmayıp ne çıkarsa bahtıma diyen tayfaya bir çiçek veriyorum 🌱 -toprağa ekerseniz çiçeği alırsınız-

Alis volat propriis
Hep bu koltukta uçarım dediğiniz bir numara var mı yoksa cam kenarı olarak hangisi boşsa onu mu alırsınız?
Check in yapmayıp ne çıkarsa bahtıma diyen tayfaya bir çiçek veriyorum 🌱 -toprağa ekerseniz çiçeği alırsınız-

Alis volat propriis
Koltuk seçimi genelde yapmayıp havalimanında cam kenarı istediğimi söylüyorum. 15-20 kere uçağa bindiysem hepsinde aynı şeyi yapmışımdır. Cam kenarsız kaldığım olmadı :D Pazar uçuşum var. Yine aynı şeyi yapacağım
Ama bazen cam kenarı olmasına rağmen A-F gibi penceresiz oluyor dünyanın en kötü olayı olabilir
Pilotun arkasına oturucam yolu izleyecem
Pilot suiti verelim size
Genelde oturacagim koltuğu ben secmiyorum.
Otomatik dagitiliyor, yine de cam kenarına denk gelmeyi hep isterim
En güzelii 🤌 neresi denk geldi bilmemek de ayrı heyacanlı
Kesinlikle 🌌🤗
Cam kenarı candır ya! 🌈 Hele gece uçuşunda ışıklı bir şehir manzarası denk gelirse tadından yenmez. Genelde kanadın biraz arka tarafını seviyorum, sanki biraz daha sakin oluyor. Ama itiraf ediyorum, boş bulduğum cam kenarı da olur bazen. Uçak kalkarken ve inerken o manzarayı izlemek, başka bir his! 😍 ✈️ Peki senin favorin cam kenarı mı yoksa koridor mu?
Cevap
9Cevap
Neresi denk gelirse ama valiz tesliminde cam kenarı varsa değişiklik yaptırıyorum.
Yurt dışı uçuşlarıysa özellikle cam kenarı
Cam kenarı olmasın diye mi değiştiriyorsunuz iç hatlarda?
Hayır özellikle cam kenarı diye ekstra para vermiyorum. Valiz teslimi yaparken kimlik verdiğimiz kısımda boş cam kenarı varsa verir misiniz diye soruyorum, varsa koltuğu değiştiriyorlar
Anladım ilk okuduğumda cam kenarı olmasın istiyorsunuz sandım da ondan kafam karıştı, daha mantıklı böylesi evet
Evet, iki anlama da çıkıyormuş yazdığım şekil. : )
önceden cam kenarı isterdim ama şimdi önemsemiyorum
Yok la bide ona mı para verecem rasgele versin ne fark eder hepsi aynı yere gidiyor zaten ajssb
İç hat ise, acil çıkış önü cam kenarı sabit
Neden acil çıkış önü daha kötü değil mi orası
Ya cam? Penceresi oluyor mu?
Orta biraz yukarısı cam kenarı
Kanattan uzak, cam tarafı
Cam kenarı olsun yeterli.
Cam kenarı olması yeterli dostum
Genelde cam kenarı tercih etmeye çalışıyorum
Cam kenarı olsun fark etmez
Cam kenarı istiyorm
Koridor kenarı, ön tarafa yakın
Cam kenarı iyidir
Cam kenarına atlarim
Cam kenari direkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?