> Şu an Zonguldak’ta konservatuvar okuyorum. Bu sene Hacettepe Üniversitesi’ne yetenek sınavıyla geçmeyi planlıyorum. Kazanırsam Ankara’ya taşınmam gerekiyor.
Ama bir yanım Zonguldak’ta kalmak istiyor... Çünkü burada bir çevrem var ve en önemlisi, eski sevgilim de burada. Ayrıldık ama hâlâ arkadaşız, görüşüyoruz.
Gitmek demek hem onu hem bu düzeni bırakmak gibi geliyor. Ama bir yandan da biliyorum ki Hacettepe benim için çok büyük bir fırsat.
Şu anda çok duygusal yaklaşıyorum ve mantıklı düşünemiyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Yeni bir şehirde sıfırdan başlamak mı, yoksa alışık olduğun duygularla kalmak mı?
Ama bir yanım Zonguldak’ta kalmak istiyor... Çünkü burada bir çevrem var ve en önemlisi, eski sevgilim de burada. Ayrıldık ama hâlâ arkadaşız, görüşüyoruz.
Gitmek demek hem onu hem bu düzeni bırakmak gibi geliyor. Ama bir yandan da biliyorum ki Hacettepe benim için çok büyük bir fırsat.
Şu anda çok duygusal yaklaşıyorum ve mantıklı düşünemiyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Yeni bir şehirde sıfırdan başlamak mı, yoksa alışık olduğun duygularla kalmak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer