İyice saçma olmaya başladı 🙄
Akşam saatlerinde piknik yapmayı seviyor musunuz? Kiminle gitmek isterdiniz?
İyice saçma olmaya başladı 🙄
Etiket yapmak serbest 😄
Güneş batımı sonrası yapılan en güzel aktivite piknik yapmaktır. Tabii ki takip listemle gitmek isterdim.

Peki siz piknik yapmayı seviyor musunuz?
Evet, akşam serinliğinde piknik çok keyifli olur. Yanımda en sevdiğim dostlarım ya da yakın ailem olsun isterim; sohbet, kahkaha ve doğa bir arada güzel olur.
Evet, severim.
Stanley termosuma çayı doldurur, birkaç yiyecek. Hatunda evden kek börek vs ayarlardı. Denize karşı çimlerde otururduk. Her gidi günler beeeeee. Özlenen günler
Cevap
16Cevap
Serin serin çok severim. Sevdiklerimle elbette ꧂ 𓇼
Hayatımda en son yapacağım şey akşam saatlerinde pikniğe gitmeyi düşünmek olabilir
Gidecek biri yoksa evde uyumayı tercih ederim ya
Yani olabilir 🤔 kim gitmek isterse kapımız herkese açık bea
Akşam saatinde piknik tam tadı çıkmaz sabah yapmak daha tatlı olur.
Severim hem hava daha serin oluyor hem de güneşin batışını da izleyebiliyorum.
Evet seviyorum
@r_engarenkyollar ile yapmak isterdim
Yaa tex
@Esmergenc41 yaa teşekkür ederim 🙏 ben doğayı çok severim zaten çok keyifli olurdu birde çay varsa insan daha ne ister ki , hemen çantamı alıp geliyorum 😂🌺💚💛
@r_engarenkyollar ahahah rica ederim efendim teveccühünüz güzel bir piknik olacagına eminim 😂
Kesinlikle 👍 bu güzel etiket için teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🌺
@r_engarenkyollar rica ederim saglıklı keyifli huzurlu günlerin olsun 😂
Teşekkür ederim 🙏🌹🤗
Soru açıldığında takip listende miydim ben?
Hayır 😂
https://ibb.co/GvPGkxD4
O zaman benimle piknik yapma şerefinden mahrum kalacaksın çekirge.
Hocam bu üzdü 😔
Git en yakın köprüden atla. Atlamaya korkuyorsan önce terennüm apdesti alıp 40 raket namaz kıl. Sonra da 40 kere namaz yazıp 2340’a gönder. Sonra köprüye tekrar çık. 2340 Servisinden 40 kişi seni caydırmaya gelsin 🥳
😂
Sister la gitmek isterdim. Seninle
Teşekkür ederim abi
Deniz kenarıysa çook severim
Akşam saatlerinde mangal yapmayı severim
Evet severim, takip listemle gitmek isterim
çalıştığım zamanlarda sevmem
Piknik severim akşamları daha güzel oluyor
akşam çekirdek falan olur
Severim , ailemle gitmeyi tercih ederim.
Olur takip listemle gideyim curcuna olsun
Akşam daha iyi gündüz sıcak
Kimseyle gitmek istemezdim
severim.
Severim ben
Evet seviyorum
Severim
Takip listemle😇
Sevemedim
Evet güzel oluyor
Seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?