Akşam saatlerinde piknik yapmayı seviyor musunuz? Kiminle gitmek isterdiniz?

Etiket yapmak serbest 😄

Güneş batımı sonrası yapılan en güzel aktivite piknik yapmaktır. Tabii ki takip listemle gitmek isterdim.

En güzel aktivite piknik yapmak..
En güzel aktivite piknik yapmak..

Peki siz piknik yapmayı seviyor musunuz?

#braveheart

#yemeiçme

Güncellemeler
11 ay
Sorunun etiketle ne ilgisi var 🤦🏻‍♀️

İyice saçma olmaya başladı 🙄
Güncellemeler
11 ay
🙏🏻🙏🏻
Akşam saatlerinde piknik yapmayı seviyor musunuz? Kiminle gitmek isterdiniz?
Cevapla