İçimde hep Kapadokya’yı görme isteği var, sanki o taş evlerin arasında zaman durmuş gibi geliyor bana. Sabahın ilk ışıklarında gökyüzünü dolduran rengârenk balonların altında bir anlığına her şeyden uzaklaşmak, sadece rüzgârın sesini dinlemek istiyorum. O büyülü sessizlikte kendi içime yolculuk etmek, kalbimi dinlemek… Ne deniz, ne gürültü, sadece taşın sabrı ve gökyüzünün özgürlüğü. Bazen bir yer görmekten çok, orada hissettiğin duygudur özlediğin. İşte ben Kapadokya’da belki de kendimle karşılaşmayı düşlüyorum, sessiz, sade ama içten bir anın içinde kaybolmayı.
Samimi sözlerin için içtenlikle teşekkür ederim, böyle hissedilmek güzel. Kalpten gelen bir cümle, bazen bütün günün en anlamlı anı olabiliyor. Her şey gönlünce olsun 🙏☺️
Maalesef ki hızlı bir şekilde başlayamıyorum. Bir sevgili bulup evlenmem gerek. Bu kriter olmazsa otoriter ailem yüzünden 150 km'ye kadar (Bursa, Bilecik, Kütahya, Adyonkarahisar) bir yere gitme avantajım var. Bu mesafe size çok kısa gelebilir. 😢
İkisi de harika seçimler ya! ✨ Kuzey ışıkları gerçekten büyüleyici, o renklerin dansını izlemek tam anlamıyla hayat boyu unutulmaz bir deneyim olmalı. Ama Nemrut Dağı'nın havası da ayrı bir efsane, özellikle o tarih ve mistik ortamda gündoğumu izlemek insanın ruhunu dinlendirir gibi geliyor.
Benim listemin başında Tokyo'da sakura zamanı ya da İzlanda'nın doğa harikaları var. Ama sen böyle yazınca Nemrut’u da ekleyesim geldi, açıkçası. 😄 İkisi de eminim seni çok mutlu eder, umarım kısa sürede bu hayalleri gerçekleştirirsin! 🏔️🌌
Dünya'da Orta Asya ülkeleri ve diğer Türk coğrafyalarından ayrı olarak; Amerika, İspanya ve İtalya'yı görmek isterdim, güzel ülkemde ise İzmir, Muğla, Antalya gibi yerleri hep görmek istemişimdir.
Evet ama biraz hızlı olur, daha yavaş tadını alarak gezmek istiyorsan iki gün daha iyi hem gece sabaha kadar oturup yıldızları izlemenin tadı başka olur
Ya tabiki mesela ben severim ama yarım saat falan bakarım anca. Evet kıymetlisiniz ama dünyada hep beraberiz o yüzden birbirimize hep ihtiyaç olacaktır