Bu sıcaklarda dışarı mı çıkılır? Ben evdeyim: klima, kedi, dizi, biraz spor = huzur 😎?

Evden en fazla 10-15 dakika çıkıyorum, o da zorunluysa. Klima dinlenip tekrar açılıyor, alışveriş mi? Kurye varsa neden dışarı çıkayım ki? 😅
Antalya yanıyor, ben de yatıyorum. Kedi sev, dizi izle, evde 10/10 bir gün geçir... Mis gibi!
Sıcaklarda dışarıda gezenlere gerçekten hayranım, helal valla
Klimalı evde pinekliyorum, aynen senin gibi
Mecbur dışarıdayım ama şikayetçiyim
Dışarıda geziyorum, sıcak bana işlemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu sıcaklarda dışarı mı çıkılır? Ben evdeyim: klima, kedi, dizi, biraz spor = huzur 😎?
Cevapla