Yaz gelince neden evde durmak suçmuş gibi hissediyoruz? 🤔🌞?

Kışın evde oturunca “ne güzel keyif yapıyorsun” derler…
Ama yaz gelsin, evde oturunca hemen laf gelir:
“Hadi dışarı çıkalım, hava çok güzel, denize gidelim, sahile inelim, gezelim…”

E kardeşim ben evde oturmak istiyorum, serin serin film izlemek istiyorum. Neden yazın sürekli bir dışarı çıkma zorunluluğu varmış gibi davranılıyor?
Terlemekten nefret ediyorum, güneşin altında beynim pişiyor. Güneşli hava herkese iyi gelmek zorunda mı?

Benim için: Yaz = Sosyal baskı ve sıcakla boğuşmak.
Yalnız değilimdir umarım? Siz ne düşünüyorsunuz?

Yaz gelince neden evde durmak suçmuş gibi hissediyoruz? 🤔🌞?
Cevapla