Merhaba herkese! 👋
Ailemle birlikte bu yaz Almanya’ya gitmeyi planlıyoruz. Eşim ve büyük kızım bizden biraz sonra gelecek, ben ise küçük kızımla birlikte onlardan bir hafta önce gitmiş olacağım. Temmuz ayında seyahat edeceğiz.
İlk durağımız Köln olacak ve orada birkaç gün kalmayı planlıyoruz. Ayrıca 1 günlüğüne Bremen’e geçmek, bunun dışında da Köln civarındaki şehirleri gezmek istiyoruz 😊
Başta araba kiralamayı düşünüyorduk ama “Deutschland Ticket” diye bir sistem gördüm ve acaba bu daha mı mantıklı diye düşünmeye başladım. Bu yüzden sorularım olacak:
🚗 Köln ve çevresini gezmek için araba kiralamak mı daha avantajlı olur,
🚆 yoksa Deutschland Ticket alarak tren ve toplu taşıma ile mi gezmek daha mantıklı?
Deutschland Ticket’ı daha önce kullananlar varsa, nasıl çalıştığını, hangi bölgelerde ve ulaşım türlerinde geçerli olduğunu anlatabilir misiniz?
Ayrıca 4 kişilik bir aile olarak bakınca, bu sefer ulaşım masrafı açısından araba kiralamak mı daha uygun olur yoksa tren ve toplu taşıma mı? Özellikle çocuklarla rahatlık konusu da önemli tabii.
Son olarak, Almanya’da genel olarak toplu taşıma sistemi nasıldır? Ulaşım kolay mı, trenler güvenilir mi?
Yorum ve önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏
Şimdiden çok teşekkür ederim! 🪷💗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 