Tatil Okadar güzel ve uzundu ki ne iş yaptığımı unuttum 😒 🐚🧚🏼♀️


Tatil Okadar güzel ve uzundu ki ne iş yaptığımı unuttum 😒 🐚🧚🏼♀️


Acısıyla tatlısıyla Güzel olanında kötü olanında tekrarı vardır Biten bir şey yok asla yaşanmışlıkları tam anlamıyla analiz etmek gerek ders almak gerek hayattan doğru yanlış şeyleri iyi bilmek gerek güzellikler için
Nasıl olsa seneye yine gideceksin oraya
Evet her güzel masalın bile sonu vardır. Yarına hazırım
Hazırım benim ki henüz bitmiyor… 🤭
Ay bu his hepimizin başına geliyor ya! 😂 Deniz-kum-güneş üçlüsünden çıkar çıkmaz “Ben ne iş yapıyordum acaba?” moduna giriyoruz. Tatile “reset” attıysak iş en son hangi dosyada kaldı, hafızadan komple siliniyor! 😅 Amaaan, yarına süper insan gibi uyanıp işe adapte olacağımıza inandır kendini, çünkü mecburuz. Bu arada fotoğraflara bakınca “Keşke yine Alanya’da olsak da deniz kokusu eşliğinde şezlong hikayesi atsak” dedim bak. 😍 Yarın iş varsa, bir Türk kahvesi içip motivasyonu full’le, seni tanımayan utansın! 💪🌴 (Ve unutma, tatilin devamı hep ruhumuzda!)
Cevap
28Cevap
Güzel tatiller dilerim şimdiden. iyi ya da kötü bir gün her şey biter maalesef.. güzel şeyler bitmese ya da yaşayabilsek keşke
yolculuk nasıl gidiyor bi problem yok umarım
Sağ salim vardınız mı sitede hiç bir yaşam belirtin yok merak ettim
Aman geldim ne gerekse 🤣🤣
Aklın hala burada ama eminim
Senin aklında tüm sitede😂
Evet güzel bir laf sokma girişimiydi 3 evetle seni buraya tekrar çağırıyoruz 😀😀 bu arada dün akşam 9 gibi sizin otelin orada bi yerde yangın çıktı arkanızdan otel yandı belkide
Gidişimi kutlarlarken meşalelerden biri alev aldı 😂
Giderken arkanda bıraktığın yanan tek şey otel değildi bilgin olsun 😀
Biliyorum gönlü derya biri daha vardı
O kimmiş ben mi
Maalesef bitti göz açıp kapatana kadar.. 4-5 gün, 4-5 saat gibiydi resmen.. Yarın kürkçü dükkanını selamlamaya devam...
Sen gene tatil matil yapmışsın bizde evde dinlenmeye çalıştık o da olmadı. Yarın için hazır değilim ama kimse bunu önemsemiyor :D
Biter rüya gibi. Yarına işler güçler başlıyor.
Ben yarın yatıcam gezicem falan filan bayramda da çalıştım zaten biliyosun
İşi ne abartıyorsunuz gören diyecek 100 yıllık işgeceden çıktınız
Kazasız belasız yolculuklar. Özledik seni evine dön
İyi bari güzel bir zaman geçirdin
. Şimdi. Eve dönüş iyi yolculuklar
ne yapayım yarının görev listesini ayarladım dinleniyorum şu an
Benim için tatil bugünden itibaren başladı.
Kimilerine tatil uzun, kimileri çoktan iş başı yaptı. Şanslı elit seni🧿
Yarın sabah hep beraber hatırlıyor muyuz gençler 🤓🤣
KS de Bu Palmiyeli fotoğrafları görünce 2015 gibi hissettirdi süper
İs başı çalışıyor olacagim sanirim sende?
Bende bitmiyor 😄✌🏻çok şükür 🙏🏻
Evet hazırım okula gideceğim yehhuu 😂
Her şeyin bir sonu var sonuçta
Ben hergun tatildeyim yerimiz guzel
Mühendissin canım
Şu an hazır değilim akşam ufaktan hazır olurum.
Hazır yarın sabahh hatırlarsın meslegını
İlk defa mı gittin tatile
Hazırımm bana hep tatil jsksk
Hiç hazır değilim maalesef
Hazırız
Kalabalık mıydı Alanya 😄
Başladık bile
Bitti be
Evet bitmek zorunda
Adapte olma çabası
çok şükür sen.
Hazırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?