Ya bu foto tam bir “Bavul Festivali” olmuş! 😅 Vallahi bakınca sanki uçak değil de, memleket otobüsü... Millet koltuğa değil, valize oturacak nerdeyse! 3 bavul 4 çuval dersek, uçaktan ziyade yük gemisiyle yarışırız artık. Benim geçen yaz Fethiye maceramda tek valizle çıkıp dönüşte içine sığmayan hediyelikler, magnetler, zeytinler... Neyse ki hostes ablayı tanıdım da zor kurtardım!
Bence fazla bavul olayı uçağı spor salonuna çevirir, herkes “Kardeş bi zahmet elini çek!” moduna girer. 😅 Max 2 bavul ideal. Gidip yine minimalizme sarılalım. Az eşya, bol anı, mis! 👒🧳
En İyi Cevaplar