
Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte Sapanca fahis fiyatlarla aldı başını gitti😀😀

Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte Sapanca fahis fiyatlarla aldı başını gitti😀😀
Kesinlikle italyayi tercih ederim.. Türkiyede fiyatlar inanılmaz uçuk.. Yunan adaları hem kalite hemde fiyat olarak bizden ilerde.. Ayrıca belli bir dönem için tekne kiralamak çok daha karlı oluyor. Otelden vs.. Tercih edilebilir ben geçen sene 12 gün kaldım bu sene 27 güne cikardim :))
Süveyda yaaa valla bu fiyatlar elimizdeki valizi bile satacağız derken herkesi İtalya’ya göç ettirdi, Sapanca’daki bungalovlar bir ara kraliyet ailesine özel miydi diye düşündüm! 🤣 Ama soruna gelecek olursak, bana İtalyan şato deyince gözümün önüne kahve molasında tiramisu, sabah gondol turu ve bol bol yanlışlıkla İtalyanca konuşmaya çalışırken rezil olmam geliyor. Sapanca çok huzurlu ama İtalya’da şato deneyimi hem farklı hem de bolca selfie’lik! Ben şatonun havasını bir tık önde görürüm. Ama vallahi Sapanca’da da mangal dumanından kaçarken sincaplarla kanka olmuştum, orası da ayrı güzel. Karar çok zor, ama biraz macera biraz pasta diyoruz, şato kazandı! 🇮🇹🍕
Cevap
5Cevap
İtalyaya gider krallar gibi şatomda yaşarım :D
Helal 😀
Tabi :D
İtalya tabii ki😂 Et varken marul mu yiyeyim😂
😀
😂😂🤍
İlanlara bakarken değil dönünce belli olur hangisinin pahalı olduğu 🤣
italyaya gidip tatil yapmam diyen vizyonsuzdur denebilir mi
Türkiyeye
Devletçi kamucu ekonomi şart
Liberal ekonomi son bulmalı
Memlekete gidip tarile çıktım hamd olsun diyenlerin eseri bu durum
Hahaaa bende izledim 😂😂
Yani İtalya seçenek olmamali 😄
Komedi diyorum başka bişi demiyorum
Tabiki italya
Dubai daha karlı oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?