Kimisi diyor ki Uşak çok küçük bir şehir, Taksim meydanı gibi bi tane caddesi var her şey orada, başka da bir şey yok. İstanbul'da doğup büyümüş biri orada yapamaz çok bunalır diyor. Açıkçası ben insan seven biriyim. Taşınınca arkadaşlarım olsun, bazı günler birbirimize gidip gelelim, bazen beraber cafeye gidelim isterim. Yani bütün gün mıç mıç birbirimizi görmeyelim ama arada da bi insan yüzü göreyim, cafeye gidebilecek birkaç arkadaşım olsun isterim. Uşak nasıl? İnsanları nasıl, yardımseverler mi dostluk kurulur mu, iş olanakları nasıl? İstanbul'dan Uşak'a taşınmayı düşünen birine ne önerirsiniz? Hiç gelme yapamazsın mı dersiniz yoksa gel seversin mi dersiniz bütün artılarını ve eksilerini yazabilecek birileri varsa sevinirim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılİş olanağı az. İnsanları biraz sıkıntı üzerine doğru kaldırımda yürüyen değişik insanları var. Sokakta çingen çocuklarının saldırısına uğrayabilirsin. Özellikle iş olarak sıkıntı çekebilirsin. Küçük olduğu için sıkılabilirsin. Araban yoksa hiç tavsiye etmem öyle küçük yerlerde yaşamayı. Sevgili yapsan ve ayrılsan sürekli caddede görme ihtimalin %60.
Not: Uşak'ta yaşamıyorum gittim gördüm gezdim tanıdım.
04 Yorumla
Soran1 yılYorumunuz için teşekkür ederim. Kaldırımda üzerime doğru yürüyen insan nerde yok ki, İstanbul'da da var aynılarından. Ama genel olarak iyi insanlar mı mesela akşamları dışarı çıksan bir kadın olarak rahatça dışarı çıkılır mı, apartmandaki komşuna oturmaya gitsen samimiyet kurar mı, ne biliyim sağlık konusu nasıl mesela hastaneleri gelişmiş mi böyle şeyleri de merak ediyorum aslında
Cevap sahibi1 yılHastane olarak pek iyi olmadığını arkadaşımdan biliyorum. orada oturan arkadaşım var randevu aldığında başından savma gibi bir şeyin yok diyip göndermişlerdi hâlbuki sorunları vardı.
Soran1 yılSağlık sektörü pek gelişmiş değil o zaman. Bunu öğrendiğim de iyi oldu teşekkürler tekrar
Cevap sahibi1 yıl👍🏻👍🏻
En İyi Cevaplar
1 yıl9 yılım İstanbul'da geçti, etiler hisarüstü taraflarında, yaklaşık 9 senedir de uşaktayım :) kaçmanın yoluna bakıyorum. Denizliliyim ben insanları bizimkiler gibi sıcakkanlı değil, kimse kimseye karışmıyor gerçi rahat şehir. olumsuz tarafları yemek kültürünün sıfır olması, çok kötü yemekler, alışveriş yapmak istediğinde aradığını bulamıyorsun mecbur internetten söylüyorsun. işin ne onu da söyle de oturacağın yer işe gidiş geliş belediye otobüsleri, trafik de sıkıntı olabiliyor çünkü
07 Yorumla
Soran1 yılİşte bu yorum gidip deneyimlemiş biri olduğunuz için benim için en kıymetli yorum oldu, teşekkür ederim. Yemek kültürü dediğiniz ne mesela genelde neler var? Yemekler çok kötü dediğiniz için merak ettim.
Benim belli bir işim yok, nerde iş bulursam orada çalışıyorum😂(markette vs.) iş konusu için de sıkıntılı bir şehir diyenler oldu. İş bulmak zormuş sanırım ama kesin bi bilgim yok tabii. Açıkçası küçük şehir bir yerden bir yere gitmek daha kolay olur ne biliyim insanları da büyük şehirdekilere göre daha sıcaktır daha çok çevre edinirim diye düşünmüştüm. Mesela şunları da merak ediyorum. Kaç tane alışveriş merkezi var, gezmek istediğim zaman hiç mi bir düzgün avm yok ne biliyim adı olan o meşhur mağazalar bulunmuyor mu o kadar mı gelişmemiş. İstanbul'daki gibi her ilçede en az 3 avm olmasını beklemem ama hadi ufak bir şehir olduğunu varsayarsak toplamda 2-3 tane avm'de mi yok. Ayrıca kaç tane özel kaç tane devlet hastanesi var. Sağlık sektörü için de gelişmemiş diyenler oldu o konu da kafamı karıştırdı. Siz örneğin neden kaçmanın yoluna bakıyorsunuz bu kadar mı sıkıcı bir şehir?- 1 yıl
Mesela ağız tadıyla bir lahmacun yiyemiyorsun, hepsi mi kötü yapar, yapıyor valla. pizzalar hakeza. şimdi senin için olumlu tarafı apart çok burada Türkiye ortalamasına göre de ucuz, 7000 e kalıyorum ben mesela, bu sene de 10 bin civarında şekillencek apartlar. iş konusuna gelince öğrencilerden biliyorum, çalışmak isteyen buluyor bir şekilde iş. (çalışkan biriysen bizim yemekhaneye aldırabiliriz :)) komşu kültürü bekleme çok, özellikle apartlarda kimse kimseyle muhatap olmaz. bir ataparkımız var içinde avm var bir de çok tutmayan şehir ddışında festiva var, bir vatan bir de teknosa var. caddede defactoyla flo lc var çok gidilen. hastaneler o kadar sıkıntı değil özel için öztan var göz için özel göz hastanesi var fena değiller, iyi doktorları seçince sıkıntı değil. ben iş yeri şehir dışında hergün belediye otobüsü cekilmiyor, daha küçük bir yerde işime yürüyerek gitmek istiyorum, bir de mümkünse göl manzarası olsun :) kafamda ısparta eğirdir var mesela, ilerde belki tayin isterim oraya. aslında sanki denizli daha iyi senin için, sorduğun şeyler avm hastane hepsi daha gelişmiş orada insanı da sıcak. ama memleketim de olsa denizliyi çok bilmiyorum dürüst olayım. uşak fikri nerden çıktı kim tavsiye etti
Soran1 yılBu apart konusuna değindiğiniz iyi oldu. Geçenlerde internet üzerinden Uşak'ta kiralık daire bakıyım dedim ve seçeneklerde hep 1+1 apart, 1+0 apart olarak yazıyordu. Biraz tuhafıma gitti açıkçası. İstanbul'da bunlar hep kiralık daire olarak geçer. Hiç normal bir apartman dairesi yok mu orada neden hep apart olarak geçiyor? Veya ordaki apartların normal bir apartman dairesinden ne farkı oluyor? Gerçekten merak ettiğim bir konuydu, konuyu açtığınız iyi oldu sizi bulmuşken bunu da öğrenmek isterim.
Uşak fikrini kendi kendime düşündüm. Hem küçük şehir olduğu için bir yerden bir yere gitmek kolay olur hem de küçük yerde insanlar daha sıcaktır diye düşündüm. Ve çevresinde Manisa, İzmir, Kütahya gibi illere yakın olması sebebiyle de ilgimi çekti. İstanbul'a da günübirlik gelmek istesen gelirsin İstanbul'a da çok uzak değil diye düşündüm ama bir yandan hala tereddütteyim hayatımda hiç İstanbul'dan başka bir yerde yaşamadığım için benim kurduğum toz pembe hayalleri bulamazsam da hayal kırıklığı yaşayıp İstanbul'a dönmek istersem diye.- 1 yıl
benim de sorularım var :)) İstanbul'da nasıl gecinebiliyorsun kiralar uctu gitti orada.
Öğrenci ve memur şehri uşak o yüzden apart kültürü çok fazla, 80 metrekareden küçük olanlara apart diyolar, 35 m2 apart bile gördüm :) normail apartmanları kesip bölüp aparta çevirenler oluyor daha çok kira getirisi olduğu için. tek kişiysen yetiyor da. kiralık dairelerde eşyalı bulmak çok zor zaten. bulsan da büyük olduğu için pahalı olur mecburen çok tutulmayan muhitlere bakman gerekir.
o bağlamda manisa da iyidir 15 20 dakikada izmirdesin, orada da bir 10 sene kadar yaşamıştım güzel şehirdi. ne zaman düşünüyorsun bu taşınma işini? apart ve iş bulma konusunda Temmuz ayı idealdir söyliyim, öğrenciler evlerine dönmüş olcak diğerleri tatile çıkmış olcak çünkü. gelcek olursan haber ver, iyi kötü yardımcı olmaya çalışırız
Soran1 yılİstanbul Esenyurt tarafında kiralar daha uygun oluyor😊Beşiktaş-Sarıyer tarafında kirada yaşamak mümkün değil zaten fiyatlar çok uçtu ki Esenyurt tarafı bile zamlandı artık.
Manisa ve Uşak arasında ne fark var peki Manisa daha mı gelişmiş? Sadece İzmir'e yakın olması sebebiyle değil de mesela sağlık ve iş sektörü daha mı gelişmiş, avm cafe vs. Nasıl sizce Uşak'tan farkı nedir?- 1 yıl
Manisadan çıkalı çok oldu 99 en son bir gezmeye gittim tanıyamadım, ama şöyle diyim şehrin dibinde güzelim spil dağı var, uşak gibi tek caddeden oluşmuyor, bir yürüyüşe çıksan akşamı edersin. biri yobaz demiş uşak ın halkına bu arada alakası yok, isteyen istediği gibi dolaşıyor kimse çıkıp tek kelime söylemiyor, her türden insan mevcut burada, hatta rahatlığından dolayı özellikle uşak ı tercih ettiklerini düşünüyorum. senin biraz taleplerini çeşitlendirmen lazım, mevcut taleplerinle hangi şehir daha uygun net ortaya çıkmıyor :/
Soran1 yılBen biraz daha düşüneyim en iyisi ben de çok kararsızım. Detaylıca yazıp bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim, verdiğiniz bilgiler çok kıymetli 😊👍🏻
1 yılİstanbul'un tadını alan kolay kolay bırakamaz derler, ben de İstanbul'da yaşıyorum ve sanki bu cümle doğru gibi... Burada yaşamak zor mu evet zor ama imkânlar fırsatlar hepsi burada... Sonuç olarak 16 milyon insan yanılmış olamaz değil mi 😊
010 Yorumla
Soran1 yılBen de gidip geri dönmek ister miyim diye ikilemde kalıyorum, dediğin gibi İstanbul'dan sıkılıyorum bazen ama bırakamıyorum da 😂
- 1 yıl
O zaman şöyle yap taşınmadan 10-15 gün gibi oraya git ve dene, bakalım neler olacak 😬
Soran1 yılBen de en son böyle düşündüm en iyi yol bu gibi. Tamamen gitmeden önce tatil amaçlı gidip kalıp ona göre değerlendirmek en iyisi sanki
- 1 yıl
Eğer uzun süredir İstanbul'da yaşıyorsan mutlaka geri dönmek isteyeceksin, fakat burada yeniysen gittiğin yere çabuk adapte olabilirsin diye düşünüyorum. Ayrıca çevre de önemli tâbi ki, hiç bahsetmedin buradaki çevren nasıl bağların nasıl ve en önemlisi aile durumu...
Soran1 yılÇevreye okula işe vs. Hiç girmiyim bile doğma büyüme İstanbul'luyum diyim, geri kalanlar için de en iyi özet bu olur sanırım😂
- 1 yıl
Hmm konu biraz derin sanırım o zaman yani sadece şehir değil uzaklaşmak istediğin..
Soran1 yılYeni çevre yeni şehir iyi gelirdi diye düşündüm. Uşak dememin sebebi de yine İstanbul'dan aşırı uzak olmaması ve Manisa İzmir gibi çevre illere de yakın olması. Ama kararsızım. En iyisi senin de dediğin gibi tatile amaçlı gidip kalmak ve birkaç hafta denemek☺️
- 1 yıl
Dertleşmek ister misin, sanırım buna da ihtiyacın var ☺️
Soran1 yılTeşekkür ederim çok naziksin
- 1 yıl
Rica ederim ne demek her zaman ☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Oooo, taşınmak mevzuu ciddi! İstanbul’dan Uşak’a geçiş biraz "Avengers’dan Shrek’e transfer" gibi gelebilir başta, yalan yok 😂 Şehir gerçekten küçük, tek bir caddede Instagram story’lik her şeyi buluyorsun; biraz minimalist ama huzurlu. İstanbul kaosu sonrası ilk başta sessizliğe garipsersin ama alışınca, bir yere on dakikada gitmek falan, valla terapi gibi geliyor 💆♀️
Ben de küçük şehirde kısa süreli yaşamıştım, başta “Acaba buraların Starbucks’ında selfie çekmeli mi?” modunda dolandım; millet daha çok "çaycı Saffet" takılıyor, ortam cozy! İlk başta arkadaş konusu biraz zaman ister ama insanlar samimi ve yardımsever; sohbeti sevdiğini belli edince seni hemen çay masasına dahil ediyorlar. Arkadaş ortamını senin gibi sosyal biri hızlı kurar. Sadece İstanbul’da her köşe başı bir etkinliğin olmamasını tolere edersen, oranın huzuru, samimiyeti baya iyi hissettiriyor.
Ek olarak, iş olanakları sektörüne göre değişiyor. Mega şehir imkânı yok ama kendi çevreni kurunca ve yeni şehri şanslı bir şekilde deneyimleyince bence gayet iyi adapte olursun! Bir de unutma, bazen az insan çok huzur demek. Gelişmeleri ve hislerini paylaş, aramızda konuşuruz. Ben sana güveniyorum, İstanbul'dan gelen birinin havası Uşak'a cuk oturur 😎02 Yorumla
Soran1 yılÇaycı Saffet modu daha güzel aslında, daha samimi😂Peki Uşak'ta alışveriş merkezi durumu nasıl Ezgi, hangi avm'ler var?
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAyyy Çaycı Saffet ekolü candır! 😂 Uşak’ta AVM olayı limitli, Uşak Park AVM var ama öyle "Metropolim, Starbucks’ta karamel makiyato içeyim" vibe’ı bekleme 🙈 Daha çok “baklavacı, market, biraz da kıyafet” tarzı. Klasik AVM turu kısa sürüyor, alışveriş işinin %70’i Zara’yı özlemekle geçiyor diyebilirim 😅 Ama küçük şehirde esnaf dostu olmak da bir başka keyif!
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
17Cevap
1 ayPeki neden uşağa taşınmak istiyorsun onu anlamadm ben usaktayim
02 Yorumla
Soran1 ayKüçük şehir diye ama vazgeçtim sonradan
- 1 ay
İyi yapmışsın boş ver
İstanbuldan uşağa gitmek İstanbul'da doğup büyüyen birinin adapte olabileceğini sanmıyorum
02 Yorumla
Soran1 yılSence ne yönden zorlanırım küçük şehirde her şey elimin altında olmadığı için mi? Veya Uşak bildiğin bir yerse artılarını eksilerini yazabilir misin sana zahmet
1 yılDeğişiklik iyidir her zaman İstanbul’da yaşamazdım şahsen küçük yerler daha iyi
02 Yorumla
Soran1 yılAma İstanbul'u arar mıyım acaba. Daha önce hiç küçük yerde yaşamadım zor olur mu ikilemde kalıyorum
- 1 yıl
Uşaktan İstanbul’a gitsen olur kalabalık şehirden sakin yere taşınsan daha kolay adapte olursun
1 yılİstanbul'a para dayanmaz. Küçük şehir iyidir hele de yaş ilerlediyse
02 Yorumla
Soran1 yılAma daha önce hiç küçük şehirde yaşamadım zorlanır mıyım acaba. En iyisi tatil amaçlı gidip kalmak birkaç gün çevreyi gözlemlemek gibi
- 1 yıl
Mantıklı
1 yılAlışırsın istersen yardımcı da olurum çevrem geniş sana arkadaşlık ederim
03 Yorumla
Soran1 yılUşak'ta mısın? Biraz bahsedebilir misin nasıl bir yer diye. Mesela avm kaç tane var avmnin içinde her mağaza oluyor mu. Sağlık konusu nasıl kaç tane özel kaç tane devlet hastanesi var? Bir kadın gece dışarı rahatça çıkabilir mi? Biraz özet geçebilir misin zahmet olmazsa
- 1 yıl
İstanbuldayım avm sayısını sayamazsın sayamayacapın kadar çok avm var evet bütün mağazalar var içlerinde küçük avmler hariç hastane dayısı oldukça fazla sayamazsın sadece 1 semtte 1 devlet en az 3 tane özel hastane var kadın gece dışarı yalnız çıkabilir ama biraz riskli yanında birinin olması daha güvenli olur
Soran1 yılBen Uşak'ta zannettim seni o yüzden biraz bahsedebilir misin dedim. İstanbul'da olanları ben de biliyorum zaten :) yine de teşekkür ederim uğraşıp yazdığın için
insanoglunun alisamadigi birsey yok hatta oralar daha sakin istanbuldansa
02 Yorumla
Soran1 yılTabii orası öyle de sonra gidip pişman olmak var, o riski almaya değer mi bilmiyorum. Sanırım en iyisi tatil amaçlı gidip birkaç gün kalıp değerlendirmek
1 yılİstersen bizim uşaklar orada yaşıyor , yardımcı olurlar.
00 Yorumla
1 yılİstanbul’dan taşınmak doğru karar Uşak çok yanlış tercih kafayı yersiniz ben İzmir’den yana kullandım sizede Muğla İzmir Aydın tavsiye ederim
04 Yorumla
Soran1 yılPeki ne yönden kafayı yerim? Uşak bildiğiniz bir şehirse artılarını eksilerini söyler misiniz. Küçük şehir diyolar tamam ama bu şehirde hiç mi bi avm yok hiç mi bi hastane yok hiç mi insan yok ne biliyim mesela bana deseniz avm var ama bi tane avm var içinde büyük markalar bile yok o derece falan deseniz, ne biliyim insanları soğuk asla arkadaşlık kuramazsın deseniz vs. Yani orayı biliyorsanız eğer spesifik bir yorum yapsanız daha iyi değerlendiricem
- 1 yıl
İnanın bana dünyanın en yobaz insanları dostluk arkadaşlık çok zor sosyal falıyet hiç yok özellikle akşam olunca hayat bitiyor kışı Çetin geçiyor taşınmak için bir sebep bulamazsınız
Soran1 yılBu yorumunuz iyi oldu teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim bende çok araştırdım ve iyi ki izmiri tercih etmişim
5 ayTaşındınız mı uşak'a nasıl bi şehir uşak yardımcı olursa baya sevinirim
02 Yorumla
Soran5 ayHayır vazgeçtim ben. Siz taşınırsanız iyi kötü yorumunuzu beklerim burdan. Yolunuz açık olsun
- 5 ay
Teşekkür ederim duyduguma göre küçük bi yermiş ama çevre iller gelişmiş avantaj o
Siz özelde misin devlette mi
Tatil & Seyahat konusunda 427 cevap paylaştı. Küçük şehir büyük şehir imkanları yok
02 Yorumla
Soran1 yılTabii ki bunun farkındayım ama büyük şehirden sonra zorlar mı beni diye tereddütteyim, daha önce hiç küçük şehirde yaşamadım
Neden taşınmak istiyorsun ki
06 Yorumla
Soran1 yılİstanbul'dan uzaklaşasım var. Küçük şehir daha samimi olabilir diye düşündürdü beni, ne biliyim bir yere gitsen fazla trafik mevzusu olmaz hemen gidersin. Belki akşamları da rahat dışarı çıkılıyodur, şehir küçük olduğu için insanlar birbirine daha yakındır diye düşündüm ama kararsızım. Net bir bilgi yok elimde. Bi de İstanbul'suz da yapamıyorum uzaklaşmak istediğim halde. Sonradan pişman olur muyum diye de tereddütteyim🤦🏼♀️😂
Soran1 yılÇünkü hayatımda hiç farklı bir şehirde yaşamadım daha önce. O konuda tereddütteyim yapabilir miyim diye
Soran1 yılUşak'ı biliyor musun? İş olanağı yok mu?
Soran1 yılValla ne iş bulsam onu yapıyorum😂markette çalışıyorum
- Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılİstanbul'a alışmış biri küçük şehirde zorlanır.
05 Yorumla
Soran1 yılÖyle mi dersin ya ne biliyim sanki şehrin küçük olması bir avantaj gibi geldi bana. İstanbul'da arkadaşlarınla bi buluşmaya kalksan biri Kadıköyde biri Avcılarda biri Beylikdüzünde biri Ümraniyede. Bakırköyde buluşmaya kalksan gidip gelene kadar akşam oluyor. Şehrin küçük olması sanki insanları daha samimi olabilir mi, orada da bi arkadaş ortamına dahil olsan buluşma açısından da zorlanmazsın daha fazla çevre edinirsin diye düşündürdü bana. Tabii ki konu sadece arkadaş çevresi değil. Bi yerden bi yere gitme konusu şehir küçük olduğu için daha pratik olabilirdi vs. Bilmiyorum kafam karışık aslında. Bir yandan da dediğin gibi doğduğumdan beri İstanbul kaosuna alışığım küçük şehir zorlayabilir diye de düşünüyorum. Çok ikilemdeyim
- 1 yıl
İstediğin her şeye erişebilirsin İstanbul'da. Küçük şehirde?
Soran1 yılOrası da öyle tabii. Bilmiyorum kafam karışık. Aslında en iyisi gidip tatil amaçlı birkaç gün kalıp çevreyi gözlemlemek gibi sanki
- 1 yıl
Riske girmemekte fayda var
Soran1 yılEvet doğru. Temelli gitmeyi düşünmeden önce tatil amaçlı gitmek en iyisi gibi şu anlık. Teşekkür ederim yorum için
Naptin geldinmj usaga merak ettim:)
00 Yorumla
1 yıluşakta yaşanmaz ya.
03 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
- 1 yıl
ülkenin her yerine gittim. beğenmediğim tek şehir orası
Soran1 yılHadi ya o kadar mı diyosun. Mesela nesini beğenmedin, insanları mı ters veya aradığın şeyi kolay bulamıyor musun. Ya da küçük şehir olduğu için canın mı sıkılıyor örnek verebilir misin sebeplerini
1 yılİstanbul'da seni barındıranın
01 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
1 yılNe alaka uşak ya
03 Yorumla
Soran1 yılNeden beğenmedin?😂
- 1 yıl
Küçük şehşr
Soran1 yılKafamı karıştıran konu o işte. Acaba İstanbul gibi bi yerde doğup büyüyen biri orada zorlanır mı yoksa iyi ki gelmişim küçük şehirde dünya varmış der mi. Bu ikilemdeyim sürekli. Sanırım en iyisi tatil amaçlı gidip birkaç gün kalarak çevreyi gözlemlemek
1 yılNeden uşak
02 Yorumla
Soran1 yılÇevre illere yakın olması sebebiyle de ilgimi çekti, mesela Manisa İzmir Denizli gibi illere yakın. İstanbul'dan da bir Adana'ya gitmek kadar uzak değil. Küçük şehirde sanki insanlar da daha samimi olabilir diye düşündüm ve şehrin küçük olması her işi kolayca halledebilirmişim hissi verdi. Ama tabii ki gidip hayal kırıklığı uğramak istemem. Mesela İstanbul'da adı olan meşhur bir cafeye gittiğimde Uşak'ta o meşhur cafenin şubesi olsun isterim. Ben kafamda küçük ama gelişmiş bir yer olarak düşündüm. Bilenlerde beklentiye girme dediği için kafam karışık
- 1 yıl
Ailenle mi tanışıyorsun
Gizli Üye(45 üstü)1 yılDoğru diyorlar
02 Yorumla
Soran1 yılYani zorlanır mıyım?
Cevap sahibi1 yılTabiki
Gizli Üye(36-45)1 ayHiç gitme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBana y a z seni. Bekli. Yo rum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMuğla güzel
00 Yorumla
1 yılaydına falan git
01 Yorumla
Soran1 yılNeden Aydın?
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > İstanbul'dan Uşak'a taşınmayı düşünüyorum, ne gibi zorluklar yaşarım? Sizce alışabilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer