İstanbul'dan Uşak'a taşınmayı düşünüyorum, ne gibi zorluklar yaşarım? Sizce alışabilir miyim?

Kimisi diyor ki Uşak çok küçük bir şehir, Taksim meydanı gibi bi tane caddesi var her şey orada, başka da bir şey yok. İstanbul'da doğup büyümüş biri orada yapamaz çok bunalır diyor. Açıkçası ben insan seven biriyim. Taşınınca arkadaşlarım olsun, bazı günler birbirimize gidip gelelim, bazen beraber cafeye gidelim isterim. Yani bütün gün mıç mıç birbirimizi görmeyelim ama arada da bi insan yüzü göreyim, cafeye gidebilecek birkaç arkadaşım olsun isterim. Uşak nasıl? İnsanları nasıl, yardımseverler mi dostluk kurulur mu, iş olanakları nasıl? İstanbul'dan Uşak'a taşınmayı düşünen birine ne önerirsiniz? Hiç gelme yapamazsın mı dersiniz yoksa gel seversin mi dersiniz bütün artılarını ve eksilerini yazabilecek birileri varsa sevinirim.

İstanbul'dan Uşak'a taşınmayı düşünüyorum, ne gibi zorluklar yaşarım? Sizce alışabilir miyim?
Cevapla