Nasıl bir otele gitmişim otel görununlu s.. hanemiydi orası 🤔🤔
Otel kayıt işleminde kimlik fotokopisi neden cekilir?
Nasıl bir otele gitmişim otel görununlu s.. hanemiydi orası 🤔🤔
Sisteme giriş değilde neden fotokopi çekilir? Başta sorun etmedim şimdide huzursuzluk yaşıyorum ya sıkıntı olur mu
Rutin bir uygulamadır. Evraklar dosyalanarak saklanılmak zorunda bu yüzden kimlik fotokopisi almışlardır. Kullandıkları sisteme göre değişiklik gösterebilir. Bazı oteller muhasebe ve otel kayıt sistemini entegre ettiğinden muhasebe birimleri bilgilerinizi kağıda döküp dosyalar zaten...
Hey Sevda Hanim, anladım, bu durum gerçekten bazen can sıkıcı olabiliyor. Ama merak etme, bu genellikle güvenlik ve yasal zorunluluklar için yapılır. Bu süreç sizin adınıza kayıtların düzgün ve doğru yapılması için önemli. Sıkıntı yaratmaz, aslında size ve otel çalışanlarına karşı bir önlem. Birçok yerde bu uygulama var, ülkeden ülkeye biraz fark ediyor. En güzeli, otel veya sistemin resmi sitesinden detaylı bilgi almak ve kendini daha güvende hissetmek. Tatil planlarınızda hep huzurlu kalmanız dileğiyle! 🌸✨
Cevap
17Cevap
sıkıntı olmaz
Bizde tura katıldığımızda otelde kalırsak alıp fotokopi çekiyorlar. Rutin bir uygulama bence.
Genelde TC sisteme kayıt yaparlardı ilk defa fotokobi isteyene denk geldim
Öylede yapıyorlar, fotokopi çekende var. Büyük oteller kurallara daha çok riayet ediyor.
Sizin hakkınızda bir araştırma gerekiyor sa ya da polis kontrol ü olursa onlara lazım olur onun dışında bir amacı yok
Him boşuna stres yapıyorum o zmn
Benim sıkıntım yok ya komple bilgiler yazıyor hani fotokopi olayı saçma geldi Tc yeterli degilmiydi ilk kez fotokopi alana denk geldim genelde TC bakar sisteme kayıt yaparlar di
Aynen öyle sadece güvenlik gerekçesiyle alır başka türlü bir amacı yok yani otelde kaldığınız sürece sizden kaynaklı sorunlar çıkarsa diye bir nevi kendilerini koruma için alınır yani aranan şahıs. ya da kaçak bir durum varsa polis lik durumda lazım olur onun dışında sorun yok
Tesekur ederimm
Benim sıkıntım yokta kimlik bilgilerle birşeyler yaparlar diye korktum yalan yok😂😂
Ben düzgün girip cikanlardanim ya 😂
:)))
Prosedür gereği böyle diye biliyorum. Olası bir olayda ne olur ne olmaz diye alıyorlar
polis sistemine bildiriyorlar bende otelde çalısırken fotokopi olmadan içeri almam asla almadım da, rüşvet verdiler başka şeyler teklif etti kadınlar yine almadım kovdum :D
O anda nasıl göründüğü de önemli ve nasıl bir otele gittiğinde önemli otelin kendi prosedürleri falan da olabilir
Gerek yok aslinda buna tc solemen yeterli hatta yanindaki arkadasin solesin yeter ben oyle yapiyorum bayanlari hzursuz ediyor bu uygulamalar
Vqllq geçen gittim sqdece kimlik ibraz ettim kayıt yaptılar fotokopi vs alınmadı.. Inginc:))
Yani muhtemelen orasi daha cok seks icin kullanilan bi yer adam garanticiymis
Bence otel kullanma artık daha farklı yöntemler kullan kendi guvenligin için
Neden gittin otele
Sanane kardesim işine bak
Fotokopi hiç vermedim TC yeterli
Bende bunu sorguluyorum TC yeterli neden fotokopi yani
Garip durup bu ben hiç fotokopi istendiğini duymadım kimlik alınır TC girilir sadece oda yanlış TC verilmesin diye kimlik alınır o şekil yani
He verirken sorun yokdu simdimi sorun oldu
Sıkıntı olmaz mecbur onlarda prosedür böyle
Hangi otel
Otele mi yerlestiniz
Sevgilin ne dedi
Kanıt olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?