
Bu yaz karavan ile sahil kıyılarını gezmek istiyorumm. Tek başıma : ) kafa dengi biri bulursam belki onunla !

Bu yaz karavan ile sahil kıyılarını gezmek istiyorumm. Tek başıma : ) kafa dengi biri bulursam belki onunla !
Bu yaz 21 gün teknzdeyim.. Planım ve ayarlamaları bu yönde. Geçen sene yaptım inanılmaz keyifliydi.. Bu sene uzattim süreyi.. Belki hep oralarda da olurum yakın zamanda Kim bilir :))
Hedefinde planlarinda ne varsa umarım hepsine ulaşabilirsin:)
Valla bak arkadaş, karavanla sahil kıyıları macerası tam bir özgürlük çılgınlığı ya! 😎 Bir yandan da yalnız kalıp kendinle baş başa kalmak mükemmel olur. Ama biraz da yeni yüzler ve kafa dengleri bulmak lazım, yoksa yazın yalnızlık o kadar da gelişi güzel olmuyor. 😂 Bence en sevdiğin anıları ve gizli cennetleri keşfederken, biraz da Harry Potter gibi sihirli yerlere kaçıp, yeni hikayeler yaratmak gibisi yok. Oralar da büyü gibi! ✨ Ucuz ve iyi yerler için keşfetmekte fayda var, bu arada fiyatlar ve detaylar için biraz araştırma yapmam lazım. 😉 Yazın görüşmek üzere, good vibes! 🌊
Cevap
24Cevap
özlemedim hiç
Nedennnnn ama
Var sanane
Sanane
Sana
Neeeeee
Bagirma banaaaaa ukelaaaaaa :)
Günler hep aynı birbirinden farkı yok sanki yaz gelmiş hoş gelmiş bekleyenlere müjde: ///
Evet bazen bende cok bunaliyorum hersey siradannn ayniii değişen bisey yok. Hayat cok sıkıcı geliyor. Sonra bisey oluyor enerjim tavan :/ umarım seninde oyle olur
Cok özledimmm ya Antalya koyları beni beklesin
Çok severim bende antalyayı misssss : )
Pazar günü girdim denize :)
Su guzel ama dışarıya cikilinca bir serinlik var hala
Neredeeeeee :/ bizde gelelim
İzmir :)
Ben candarlida girdim :)
Karavanım olmadığından arabayla yapıyorum bunu
Önemli olan araç değil : )
Evet ama karavan olmayınca böyle oluyor maalesef.
Olsunnn onemli olan yeni yerleri kesfetmek
Zaten amaç o. Bir yerde takılıp kalmayı sevmiyorum. Gittiğim yerlerin doğası, tarihi, kültürünü de araştırım. Ve mümkün oldukça çok yer gezmeyi severim.
geliyor ufaktan ufaktan özledik yazı hiç sevmem soğuk moğuk
Yazdan, hele ki antalyanın yazından ölesiye nefret edip tiksiniyorum.
Benimde aklımda var çok uzun zamandır fırsat olmuyor İzmir'den başlayıp Muğla Antalya bütün yaz oraları gezmek istiyorum
Karavan planım benim de var, ege akdeniz kıyıları mükemmel plan olur.
ozledim ama milleti çıplak gormekte istemiyorum
Napalım : ) senin için carsafami girelim
olur
Yarın tatile başlıyorum :)
Ne diyosunnnnn :)
Bahar ve yaz insanıyım ya
Ben ılık havaları severim aslinda mesela Eylül :)
Eylül de doğdum belki bu yuzden seviyorumdur
Evet kış çok uzundu.
Evet bencede yaz gelsin artikkkkk
Vaktin varsa güney çoook sıcaktır şimdi.
Şuannnnn islerim cok yoğun maalesef. Yazin kendime bunun icin zaman yaratmaya çalışacağım 1 ay kadar
İki hafta Fethiye planım var
bunu 12 yaşamaya ne dersin. bu da benimi hayalim
ingiltere'ye gidiyom😎
Vaay göz de kırptın heriflere kafa dengi fskan
Heriflere derken... Reelimden bahsettim buradan tanışıp gidebileceğim kimse yok :) cinsiyet farketmeksizin
Neden?
Güvenmiyorum :)
Güvendiririz yabru
Otele giderim büyük ihtimal.
Yaz mevsimini sevmiyorum.
Aaaa neden
Sıcaklara gelemiyorum. Hatta bazen sırf sıcaktan kaçmak için bazen İskandinav ülkelerine gidiyorum.
Bende cok sevmem lakinnnn deniiiizzzz kum güneş özledim :)
Kum, deniz ve güneş; bu üçlüyü seven özler elbette. 🙂
Havuz dans seks özledim
Wuhuwwww :)
Şu havuzda neler olur neler
Olur olur
Ev havuzu ise zaten elbiseye gerek yok
Valla gelsin gari ya
Gelsin beaaa ;)
Cokta değilll yaa hala soğukkk aksamlari )
He o olurrrr da belki sular hala cok isinmamistir :(
Bana her gun yaz , yasayana her gun
Lapa lapa kar yağarken : )
gecti artik mevsimi
Yaza dair herhangi bir planım yok maalesef
Bazen ani gelişen olaylar daha güzeldir :)
Planım yok
Ani yasayanlardanmisin :)
Çalışcam
Uyumak ve tatil
Evimde kusadasindayim 😂
Yazları hiç sevmem
Nedennn :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?