Güncellemeler
1 yıl
Geçti arkadaşlar 5 kiloya 850 TL verdim içim cız etti
Arkadaşlar merhaba uçağa bineceğim ama valizim 15 kiloyu geçerse ne yapacağım bilmiyorum. Parasını ödemekten de korkuyorum. Artık her şey çok pahalı evde tartıyorum 15 kilo veya 14 bilmem ne ama oraya gidince 16 falan diyor. Bazen bunu tolerans edebiliyorlar ama bazen de ödememizi istiyorlar. Ne yapacağım ben?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Defalarca kez üstüme giydim
Eğer uçak boşsa sorun etmiyorlar
Yanına sırt çantası al bi kilosunu ona koy
Sırt çantası alamam çünkü el çantası almam gerekiyor
Sigarsa ona biraz aktar yanına al
E tartsana evde
Tartıyorum ama orada fazla çıkıyor
O nasıl iş
Bilmiyorum hep öyle oluyor
Yolda giderken mi artıyor bu Allah Allah evdeki tartı bozuk belkide
Nasıl geçiyor ya şaka gibi
Ay ne biliyim
Aşırı garıp yeminle
Üstüne giy giysileri
Hahahaha iyi fikir