Eskişehir yaşayan insanlar neden begenmiyor Eskişehir i?

Ben bugün ordaydim çok beğendim şato vs çok güzeldi açıkçası ama galiba orada yaşayan insanlar beğenmiyor küçük diyor sıcak diyor güzel değil mi bir sure sonra sıkıci mi olur
Eskişehir yaşayan insanlar neden begenmiyor Eskişehir i?
Cevapla