• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Tatil & Seyahat

En çok hangi ülkeye taşınmak isterdiniz?

leyla2525
leyla2525 Takip Et
Xper 2 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
69
Yapay Zekaya Sor

Ben en cok dubai istiyorum rahat deniz var evlenince tek hayalim

Sizler?

En çok hangi ülkeye taşınmak isterdiniz?
Cevapla
Deniz Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Denizi deniz değil ki dubainin hep doldurma ve yazın ola ki ordasın diyelim hamam suyu gibi hiç sevmem soğuk olcak deniz dediğin.. dubainin yaratılan yapay ihtişamı haricinde hiç bir şeyi gidip 1 haftasınj geçirmiş biri olarak söylüyorum eski nir çarşısı var oraya gidince anlarsın zaten altın çarşısına gitmek için oraya gidince eminönü style bildiğin sevmedim aöa sanırım ben ilerde ingiltere de yaşayacağım gibi veya viyana☺️

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    1 yıl

    İnsanların çogu yorum yazmış ama hiç görmedikleri bir ülkede nasıl yaşayabileceklerini düşünüyorlar anlamıyorum.


    Yabancı düşmanlıgı Avrupada çok ama İşci hakları sigortada orada var.


    Amerika güzel gelir ama çok pahallı ve Sigorta özel pahallı. İzin yasal bir hak degil Amerikada.
    Kanada aşırı pahallı ve berbat soguk. 5ay havanın çok cabuk karardıgı be Wind Chill’in oldugu yerde hep evde yaşarsın. Meslegin yoksa o evide tutamazsın.


    Ucuz ülkeler Arjantin/Şili onlarda yaşamak içinde güzel ama paran olması lazım orada çalışılarak para kazanılmaz.


    İskandinav ülkelerinde bulundum, yaşamak istemem Sonbahar, Kış hava hep karanlık, kafayı yerim.


    Zürih’te yaşadım vede bence dünyada yaşanılacak tek şehir.
    Şehir içinde gerekirse yürüyerek herşeye ulaşabiliyorsun, temiz, pahallı ama gelir iyi.
    Yine yaşamak isterdim.
    Orta Avrupada iş başvuruları yapıyorum.
    Ama pek ilerle olmadı. Liechtenstein’da kabul edilmişdim ama Türk vatandaşı olunca Oturum çıkmadı.

    3
    19 Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      26 yaşa bu kadar ülkeyi nasıl sığdırdin

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      O ülkelerin hepsinde yaşamadım, keşkemi desem yoksa Allaha şükür mü desem bilemedim.

      İsviçre ve ABD de yaşama imkanım oldu.
      Avrupada turist olarak bulundum.

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      maalesef yorumumu begenmeyede layık bulmamışsın 😌

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Ben sizin yerinizde olsam keşke derim her ülke bambaşka bir hikâye, bambaşka insanlar, farklı bir kültür, akillalmaz doğanın güzellikleri insana mutlaka bişeyler katıyor ya da insanda birşeyleri değiştiriyor.

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Begenilmeye bu kadar önem veriyorsaniz beğeneyim 😂

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Ülkeler kültürler hakkında söylddiklerind katılıyorum vede onaylıyorum.

      Begenilmeye önem vermiyorum olay kendim olunca ama yorumumda yabana atılır bir yorum degil begenilmeyi hak ediyor 😀

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Yoo öyle waow aydinlandim dediğim bir yorum değil 😂 kendi deneyimleriniz ve kişisel yorumlarınız ülkeler hakkındaki ysni napalim bu yorumu baş köşeye mi yapıştırslim

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Marco Polo ya da Evliya Çelebi anlatınca farklı davranıyorsunuz.
      Bize ufak bir ilgiyi çok bulunuyorsunuz

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Onlar edebî yaklaşıyor ksjdhfjdmsks ayrıca gereksiz ilgiyi sevmiyorum bir şeyleri abartmayı da

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Anladım, edebsizsin onedenle şansın yok diyorsun.
      İlgi olayında aslında bende öyleyim.
      İnsanları pof poflamayı seviyorum

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Edepsiz misin ksdnbcjdjz ben sadece sevdiklerimi şımarmayi seviyorum

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Tabiiki degilim ama insanız kendimizdeki kusuru görmeyiz

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Yoo ben görüyorum, insan değil miyim ksjdhfjdmsks

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Bilmem!
      Ve iyi geceler

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Teşekkür ederim, sizede iyi geceler güzel paylaşımlarıniz ve değerli yorumunuz için teşekkürlerimi sunuyorum

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Oguz abiye selamlar

      Yorumla
    • tutunamadikoguzabii
      tutunamadikoguzabii
      1 yıl

      Görünce söylerim:))

      Yorumla
    • Ayrikvadi
      Ayrikvadi
      1 yıl

      Yorumunuzu hem normal hem de giris yaparak begendim elimde olsa bi bes tane daha atarim :) Benzer tecrubelerimiz ve fikirlerimiz var ama ayristigim noktalar da var tabi: Sadece maddi sebepler degil hak hukuk adalet'de olsa turkiyenin tirnagi olmaz cogu yer! Ama gel gorki yasamin en onemli maddeleri bunlar o yuzden avrupa da bir sehir sececek olsam o zurihi degil viyana olur kendimce..

      Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Viyana daha tarih dolu şehir, oldukçada güzel. iyi seçim derim

      Yorumla
  • jkskaksksşaşaş
    jkskaksksşaşaş Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 90%
    1 yıl

    Almanya, İtalya, Japonya

    1
    4 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Almanya güzel tavsiye ederim

      Yorumla
    • jkskaksksşaşaş
      jkskaksksşaşaş
      1 yıl

      Düsseldorf güzel midir peki

      Yorumla
    • AaronBenElijah
      AaronBenElijah
      1 yıl

      Berbat Hamburg ve manheim güzel birde Münih

      Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Düsseldorf biraz güzel sana köln ve stuttgart önere bilirim bide belcika

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

106

Cevap

  • Tersy
    Tersy Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kuzey Avrupa ülkeleri veya Japonya. Tek sorunum soğuk yer sevmiyorum ama adaletli ve güvenli bir hayat da buralarda var.

    1
    2 Yorumla
    • Yalnız_adam_007
      Yalnız_adam_007
      1 yıl

      Aynıyız o zaman ⏱️

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      1 yıl

      Güzel yerler✌️😎

      Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Türkiye de yaşamayı seviyorum misss gibi

    1
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Bundan güzeli mi var cidden 😍

      Yorumla
    • Eğitilme
      Eğitilme
      1 yıl

      Yok. Cennet memleket. Rüzgarı güneşi toprağına döl atsan çocuk çıkar. Verimli toprakları dolu ama yönetim şekli berbat sadece

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Amerika.

    0
    0 Yorumla
  • SanaNeBundanBe
    SanaNeBundanBe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 64%
    1 yıl

    ekonomisi artık çok iyi olmasada 1 numaram ıtalya olur. üstüme kürekle rönesans atın abi...

    1
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Italya güzel evet

      Yorumla
    • SanaNeBundanBe
      SanaNeBundanBe
      1 yıl

      bi şirket var yıllardır kaşıyorum davet almak için çağırsınlar böbreğimi satar giderim. Romada ya da floransada yaşamak iyi hissettirir.

      Yorumla
  • eskilerdentuba
    eskilerdentuba Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Almanya ve Fransa istiyorum. Ben sonbahar insanıyım oranın iklimi bana hitap ediyor. Düzenli evleri ve sokak tarzı beni çekiyor. Çok istiyorum diyemem ama beğeniyorum olursa yok demem. ⭐️🎶

    1
    0 Yorumla
  • Pegan
    Pegan Takip Et
    Bilge Yaş: 111
    1 yıl

    İnsanların az olduğu her hangi bir kasaba olabilir. Çalışabileceğim bir iş olsun yeter

    2
    0 Yorumla
  • mystiqune
    mystiqune Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    1 yıl

    Merhaba, yorumlarda genelde herkes Norveç yazmış keşke youtuberlardan izlendiği gibi olsa gerçek yaşamıda eksi yönleride düşünmek lazım Türkleri fazla sevmeyen gruplar çoğunlukta eğitimde ayırım yapıyorlar. Sonra bir gün eviniz bu gruplar tarafından taşlanırsa polis asla sizden taraf olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • 1929236819282
    1929236819282 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    avrupa ulkelerine, ingiltere, fransa, almanya, Belçika, hollanda, isvicre, norvec, danimarka, kanada da olabilir, italya, ispanya vs vs ama kore ve japonyayi da merak etmiyor değilim

    0
    0 Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Tüm zorluklara rağmen ben başka ülkede yaşamak istemiyorum Türkiye’yi yaşadığım ili semti çok seviyorum. Gezmek istediğim bir sürü ülke var ama:)

    1
    0 Yorumla
  • gamzedemir6758
    gamzedemir6758 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    1 yıl

    Ben şöyle bir amerikaya gitmek isterdim böyle tlc kanalındaki gibi villam olsun isterdim abd de güzel komşular sohbet etmek isterdim tabiki abd

    0
    0 Yorumla
  • MuhammetDurden
    MuhammetDurden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Avrupada almanyaya yaşamak isterdim ev iş araba ve yaşam kültürü bizimkisine oldukça benzerlik gösteriyor

    0
    0 Yorumla
  • lbimavi
    lbimavi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    gezmek istediğim çok yerler var ama iklimi güzel bi yerde yaşamak isterdim ve kültürü bize yakın...

    0
    0 Yorumla
  • İstavritliAşure
    İstavritliAşure Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 99%
    1 yıl

    Ben doğduğum yeri Vatanımı asla terk etmem Şu an burada aldığım maaşın 100 katını verseler hiç bir memlekete gitmem savaşta çıksa ölürüm yine gitmem

    0
    0 Yorumla
  • ÇüküChan
    ÇüküChan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Tayland. Mavinin anlamını öğrendiğim yerdir...

    Bir gün mutlaka tekrar edilecek ve bu son sefer olacak.

    0
    0 Yorumla
  • Matmazel58
    Matmazel58 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 86%
    1 yıl

    Almanyada yaşıyorum ama ilerleyen zamanlarda Kıbrısa taşınmayı düşünüyorum, Çocuklarımın orada eğitim almasını istiyorum bakalım nasip kısmet

    0
    0 Yorumla
  • Cinar344
    Cinar344 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    İsveç ekonomik olarak çok iyi bir ülke. Dağları ve yeşillikleri çok güzel orada çok güzel yaşanır.

    0
    0 Yorumla
  • Tunaalkan
    Tunaalkan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 98%
    1 yıl

    ispanya yahut norveç... ruhum endülüste raks ediyor, bedenim ise kuzeye doğru ilerlemek istiyor..

    0
    0 Yorumla
  • _ѵɑӀҽղԵíղ0_
    _ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    İsviçre, Finlandiya veya Japonya. Sadece sosyal ve toplumsal açıdan. Parasal konu düşünmüyorum bile.

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Montenegro. maalesef olmadı, burada siz 5. sınıf canlılar arasında işe gidip geliyorum. Tanrı başka bi cehennem yaratmasın artık.

    0
    0 Yorumla
  • AaronBenElijah
    AaronBenElijah Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 48%
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 319 cevap paylaştı.

    Fransada yaşıyorum ama Avusturalya ya yeni Zelanda’ya gitmeyi düşünüyorum tayip giderse ülkeye dönerim akp bitmeden dönmem

    0
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Taşınmak istemiyorum daha memleketin tadını alamadık

    0
    0 Yorumla
  • hayalg
    hayalg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    arap ülkelerine.. oraya gitmek imkansız istesem bile gidemem ikinci seçenek olarak rusiyaya

    0
    0 Yorumla
  • KaplanKral101
    KaplanKral101 Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 98%
    1 yıl

    Ben de Dubai isterdim. Birleşik Arap Emirlikleri'nden nefret ederim ama zenginler

    0
    0 Yorumla
  • wildbirdd
    wildbirdd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Amerika'nın eyaletlerinden birinde yaşamak isterdim

    0
    0 Yorumla
  • KadirAlmanya
    KadirAlmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    Aman Araplar olmasın da ne olursa olsun küllü mafiş ya Allah yallah

    0
    0 Yorumla
  • Darkkklifeee
    Darkkklifeee Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Ülkem güzel ya ama para kazanmak için Amerika, Almanya olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gulso2860
    Gulso2860 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 96%
    1 yıl

    Başka ülkeler hiç güzel gelmiyor Türkiye hep güzel bence

    0
    0 Yorumla
  • Master81
    Master81 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 87%
    1 yıl

    İstanbul harici bir yer istemem.

    dubai çok sıcak. Güzel şehir ama sıcağı berbat

    0
    0 Yorumla
  • core2duo
    core2duo Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Singapore, Yeni Zelanda, taiwan japonya norveç Endonezya

    0
    0 Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Japonya, İtalya, İsveç, Rusya, Almanya bu ülkelere gitmeyi çok istiyorum yaa🥹

    0
    0 Yorumla
  • dunyadaMisafir
    dunyadaMisafir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Mezara be mezarci. Ne yağ derdi be kadın kız derdi ne de yaşamak derdi. kurtulus

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 339 cevap paylaştı.

    Para varsa en iyi ülke Türkiye.

    Mutfagı guzel oldugu için İtalya ya da Yunanistan.

    Son olarak Rusya Federasyonu olurdu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hiçbi ülkeye taşınıp orada yaşamak istemem. Vatanımda, beni ben yapan yer dışında ölmek isteyeceğim bir ülke yok. Ben ülkelere geçici olarak, gezmek ve görmek niyetiyle giderim ancak.

    0
    0 Yorumla
  • Kürekçi47
    Kürekçi47 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl

    Finlandiya olabilir diye düşünüyorum ama sadece düşünce de kalır.

    0
    0 Yorumla
  • cryptoGuy
    cryptoGuy Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 319 cevap paylaştı.

    Kanada’ya gelmeyin abi.
    Çoğusu ağlayarak geri dönüyor.

    0
    0 Yorumla
  • çılgınaura
    çılgınaura Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 48%
    1 yıl

    Japonya ama taşınma değilde gezme ben ülkeme bağımlıyım

    0
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 93%
    1 yıl

    Güzel biryer ama bir süre sonra sıkılınır bence.. gezmeye güzel, alışverile iyi ama

    0
    0 Yorumla
  • ela_ya
    ela_ya Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Kesinlikle isviçre'ye taşınmak istiyorum orası yoksa Trabzon olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • erisasli34
    erisasli34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Italya falan varken ne dubaisi 🙄🙄🙄😂

    1
    1 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Oralari biliyorum ben bile

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Amerika veya ingiltere

    1
    4 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      1 yıl

      Beni de götürrrr

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      1 yıl

      Bir gidebilsemm kimseyi tanımicam clskckx

      Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      PZAHAHAHAAHS

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      1 yıl

      İyi ki beni de götür dedim 😢 tanimicakmis

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bir çok ülkeye seyahat ettim illa bi tercih yapacak olsaydım Çek cumhuriyeti olurdu

    0
    0 Yorumla
  • GuardianOfAngels
    GuardianOfAngels Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    USA

    Almanya

    Norveç

    1
    3 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Ben almanyada yasiyorum güzel ya

      Yorumla
    • GuardianOfAngels
      GuardianOfAngels
      1 yıl

      İngilizcem var ama almancam yok. Öğrenmem lazım, mesleğime uygun bir ülke almanya. İnşallah gidebilirim oraya

      Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Olur inshAllah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    21 ülke gördüm. Hollan’yı tavsiye ederim. Özellikle Amsterdam’ın merkezi değilde biraz kırsalını tavsiye ederim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ülkemden ayrılmak istemem
    Keşke maddi refah da güzel olsaydı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Sürekli kalmak istediğim ama olmaz düşününce Paris derim ama kalacagim ülke İtalya. ilurdu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    İsviçre , İsveç , Norveç , Hollanda gibi ülkeler

    0
    0 Yorumla
  • Kızılruh375
    Kızılruh375 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    1 yıl

    Amerika New York şehri etkinlikleri çok olan ülke hemde yeni yılı kutlamak için harika bir ülke üstelik O Müstakil evler olur ya o tip evde yaşamak isterdim😊

    0
    0 Yorumla
  • oguzhans0303
    oguzhans0303 Takip Et
    Master Yaş: 27
    1 yıl

    Böyle manzaraların güzel oldugu doğayla iç içe olan hangi ülkeyse orası

    0
    0 Yorumla
  • Sencersof
    Sencersof Takip Et
    Xper 3 Yaş: 19
    1 yıl

    Ülkem bana yeter istediğim ülkelere vize alıp gitmek yerine zamanı gelince toprak sahibi olarak gideriz inşallah 😄

    0
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 301 cevap paylaştı.

    Kanada da yaşamak isterdim

    1
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    1 yıl

    Ben iyiyim burada

    1
    0 Yorumla
  • dilekdiyorlar
    dilekdiyorlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Norveç

    2
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Harika

      Yorumla
    • dilekdiyorlar
      dilekdiyorlar
      1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Kadirbur54
    Kadirbur54 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Norveç'e taşınmak isterdim. Bu milletten uzak turk insanından uzak neresi olursa daha doğrusu

    0
    1 Yorumla
    • mystiqune
      mystiqune
      1 yıl

      Merhaba, Norveç de Türk çok bu arada genellikle de Kürtler var sanırım bana denk gelen öyleydi genellikle 😄

      Yorumla
  • npeda77
    npeda77 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    1 yıl

    Ülke değil de şehir desek Mersin veya Muğla derdim.

    0
    0 Yorumla
  • Scgunay
    Scgunay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Dubai'de yaşamak öyle bir şey değil ama sen bilirsin 😂çok eğlenceli kabuk ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • herkesidövenadam
    herkesidövenadam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    İsviçre norveç isveç danimarka hollanda japonya tayland ve filipinler

    0
    0 Yorumla
  • Mr_yalnız34
    Mr_yalnız34 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Italya net..

    1
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Güzel evet mantikli hemde ucuz

      Yorumla
    • Mr_yalnız34
      Mr_yalnız34
      1 yıl

      Tşklerrrr

      Yorumla
  • adımsevimli
    adımsevimli Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Türkiye iyi

    1
    1 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      En güzeli😍

      Yorumla
  • ɱαѵเεℓɱαร
    ɱαѵเεℓɱαร Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Suriye..

    1
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Güzel

      Yorumla
    • ɱαѵเεℓɱαร
      ɱαѵเεℓɱαร
      1 yıl

      Türkiye'ye yakın olsun istedim

      Yorumla
  • Burakusafl08
    Burakusafl08 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Abd


    1
    2 Yorumla
    • leyla2525
      leyla2525
      1 yıl

      Güzel

      Yorumla
    • Burakusafl08
      Burakusafl08
      1 yıl

      Teşekkür ederim 😉

      Yorumla
  • Devamını Gör (130)
Devamını Gör(175)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > En çok hangi ülkeye taşınmak isterdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En çok hangi ülkeye taşınmak isterdiniz? 4 cevap verildi
Hangi ülkeye yerleşmek isterdiniz? 55 cevap verildi
İmkanınız Olsa Hangi Ülkeye Taşınmak İsterdiniz? 16 cevap verildi
En çok hangi ülkede yaşamak isterdiniz? 80 cevap verildi
Hangı ülkede yaşamak isterdiniz ve neden? 9 cevap verildi
Hangi ülkede yaşamak isterdiniz ve neden? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨