1 yılİnsanlarından. Hepsi aşırı sinirli. Ben de onlara kötü davranıyorum. Yaşlılarına bile... Mesela yaya geçidinde yol vermiyorum. Selamlarını almıyorum. Yanlışlıkla omzuna çarpsam ''pardon'' bile demiyorum. Hiçbir şey için öncelik tanımıyorum. Yanlışlıkla sırama geçen bir kadın bile olsa onu kaba bir şekilde uyarıyorum. Bu şehrin insanları, bunu hak ediyor çünkü.
21 Yorumla- 1 yıl
Kötü olmuş be
En İyi Cevaplar
Tatil & Seyahat konusunda 480 cevap paylaştı. Kalabalığı, trafiği ve binalarından. İstanbul da yaşıyorum.
15 Yorumla- 1 yıl
Ben de
- 1 yıl
Yok ama yakınım oraya
1 yılBenimde trafik
13 Yorumla- 1 yıl
İzmir de neyin trafiği ya
- 1 yıl
Sabah 7. 30 ile 9.30 trafiğini görsen öyle demezsin İzmir çok değişti
- 1 yıl
Doğrudur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılher şeyinden
11 Yorumla- 1 yıl
Mesela?
1 yılTrafiginden kalabaligindan. Bir de şu ilce belediyesinin yollar çökmesine rağmen hic bisey yapmamasindan.
112 Yorumla- 1 yıl
Yoruldık
- 1 yıl
Bıhtıh yaaa bıhtıhh 😒😒 ilce belediye baskani anca sosyal medyada sokakta gezdigini yayinlayip halkin arasina katılıyor cakasi satsın ama hizmete gelince sifir. Bir de millet seviyor ya gel de cildirma.
- 1 yıl
Kolduk sevdalıları
- 1 yıl
Sorma yaa valla halk da bu numaraları yiyor. Neymis sokaga cikip insanlarla konuşuyormuş 😀 çöken yolu yapmiyor adam. Yaptigi yol da 2 gun surmuyor geri çöküyor 😀
- 1 yıl
Silivri soğuktur diyorum…
- 1 yıl
🙄🙄🙄🙄 hele de bu mevsimde. Aynen basganim halkla ic ice boyle basgan gorulmedi
- 1 yıl
Silivri soğuktur diyorummmmmmm
- 1 yıl
Yasasin basganim muthis harika super muhtesem olaganustu belediye basganim. Iyi ki bizim basganimiz olmus 🙄
- 1 yıl
Ahhaahhahaha 👏🏻
- 1 yıl
Napalim korku cumh. İste 😀
- 1 yıl
Korku önemli 😨
- 1 yıl
Ölmüş eşek kurttan korkmaz 😉😀
selam.. evet haklısın o başlıca bir sebep ama ondan önce artık yüzü gülmeyen asık mutsuz insan lar ne kadar kötü dimi..
110 Yorumla- 1 yıl
Mutlu insan kalmadı ki
- 1 yıl
Ekonomi düzelmedikçe düzelmez
- 1 yıl
Benim de yok pek
- 1 yıl
Keşke…
- 1 yıl
Normal değil mi?
Soğuğundan, kasvetli havasından, insanlarından (insan olamayan insanlarından)..
11 Yorumla- 1 yıl
En zoru…
1 yılHiç hayat olmamasından hatta hiçbir şey olmamasından
124 Yorumla- 1 yıl
Hakkari falan mı? ….
- 1 yıl
Keşke Hakkari olsa. Deprem bölgesindeyim
- 1 yıl
Yapma…
- 1 yıl
Ekim başında iş başvurusu yaparak yedim bu haltı maalesef
- 1 yıl
Olmuş öyle şeyler…
- 1 yıl
İstanbul'daki o trafiğe maruz kalmaktan bile kötü
- 1 yıl
Kesinlikle. Ben istanbuldan bir hafta uzak olduğumda özlüyorum, bakma şikayet ettiğime. 30 sene yaşayınca insan alışıyor
- 1 yıl
10 sene yaşadım İstanbul'da ve hiç ozlemiyorum 🤣
- 1 yıl
Çok güzel yer aslında
- 1 yıl
Parası arabası ve bolca vakti olana güzel
- 1 yıl
Öyle
- 1 yıl
Ne iş yapıyorsun peki
- 1 yıl
Öğretmenim
- 1 yıl
MEB te mi
- 1 yıl
Vakıf
- 1 yıl
Branşın ne
- 1 yıl
Fizik
- 1 yıl
Fizik beladır 🤣
- 1 yıl
Hahahahah öyle
- 1 yıl
Lisede fizik dersini çok mu seviyordun
- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Hangi alt dalını seviyorsun en çok
- 1 yıl
Enerji
- 1 yıl
Bak onu ben de çok seviyorum ☺️ ben fizikle alakalı çoğu soruda formülleri unutunca ya da formül kuramayinca enerji korunumundan çözüyordum. Süre uzuyordu ama çoğu soruyu doğru cevaplamış oluyordum
İstanbul'dam bir arkadaş 😂
Bizde de deniz yok ne yapalım şimdi
13 Yorumla- 1 yıl
Deniz önemli….
- 1 yıl
Kesinlikle 💯
- Tatil & Seyahat konusunda 756 cevap paylaştı.
1 yılDenizin olmamasından... Onun dışında hiç sorunum yok :))
13 Yorumla- 1 yıl
Deniz önemli…
- 1 yıl
Maalesef... En önemli şey.. Ama yok işte.. :))
- 1 yıl
Evet
m 1 yılAhır gibi evlerin bile asgarî ücretten çok olan kirasına
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle 💯 Allah’tan öyle dertlerim yok…
Tatil & Seyahat konusunda 656 cevap paylaştı. Yaşadığım şehre yabancı kaldım hep eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum
124 Yorumla- 1 yıl
Geçenlerde hastanede olduğun bir post atmıştın
- 1 yıl
E çık gez gör
- 1 yıl
Yok ben dışarı çıkmaya utanıyorum çekiniyorum korkuyorum maalesef gençliğimi hep evde geçirdim senelerdir evden çıkmadan yaşıyorum her senem her günüm evde geçiyor dışarıya yabancı kaldım açılamadım ömrümü evde tüketiyorum hiç gezemedim eğlenemedim sosyalleşemedim insanlarla yakınlık kuramıyorum kendimi hep geri çekerek yaşadım
- 1 yıl
Hastaneye gidebildiysen dışarı da çıkabilirsin
- 1 yıl
Hastaneye abim götürdü yani ben hiçbir yere gitmem ki gençliğimi hep evde geçirdim senelerdir evden dışarı çıkmıyorum doğma büyüme Ankara 'da yaşıyorum ama hiç gezmedim hiçbir yeri bilmem etmem mahalleme bile yabancıyım maalesef hayatım evden ibaret dışarı çıkmak beni korkutuyor insanlardan utanıyorum çekiniyorum bunu aşamıyorum ayrıca öz güvenim de hiç yok kendimi yetersiz hissediyorum hayata yabancı kalmışım gibi hissediyorum
- 1 yıl
Psikoloğa gidiyor musun? Kesin git
- 1 yıl
Düşünmekten ziyade mecbursub
- 1 yıl
Böyle yaşamaya devam etmek istiyorsan sen bilirsin.
- 1 yıl
O zaman değiştirmek için bir şey yap. Çünkü kendi kendine değişmeyecek
- 1 yıl
O zaman atman lazım
- 1 yıl
Bence bahanelere sığınmayı bırak artık
- 1 yıl
Basbayağı bahane. Hiç bir şey yapmayıp havadan değişmesini bekliyorsun her şeyin
- 1 yıl
Online psikolog desteği alsan çözülecek bir durum
- 1 yıl
Maddi olarak mı?
Kalabalığından çok turist olmasından
22 Yorumla- 1 yıl
Abow nere ora
1 yılotobüs, dolmuş, minibüs ve şoförlerinden
21 Yorumla- 1 yıl
Bıktık be
1 yılküçük olmasından bunaldım ben
13 Yorumla- 1 yıl
Neden ki
- 1 yıl
yapacak hiçbir şey bulamıyorsun 🫠
- 1 yıl
Anladım
1 yılYaşadığım şehri kötüsüyle iyisiyle seviyorum.
11 Yorumla- 1 yıl
Güzell
1 yılSon ses müzikle ve abartı egzozla gezen ergenler
15 Yorumla- 1 yıl
Neresi ora? Bağcılar mı?
- 1 yıl
Sahil tarafı İstanbul degil
- 1 yıl
Nassı?
- 1 yıl
Ev sahil tarafinda o yüzden çok oluyor
- 1 yıl
Sıkıntı…
- Tatil & Seyahat konusunda 319 cevap paylaştı.
1 yılBunalmadım yalnız dolaşmaktan sıkıldım
11 Yorumla- 1 yıl
O da bir sebep
1 yılYazin sıcağından bunaliyorum
14 Yorumla- 1 yıl
Kaç dereceye çıkıyor
- 1 yıl
Hissedilen 47 oluyor
- 1 yıl
Yuhh
- 1 yıl
Valla
Yolları köstebek yuvası gibi
13 Yorumla- 1 yıl
Neresi
- 1 yıl
Hımm
1 yılİstanbul'da yaşıyorum trafiği çok kötü
16 Yorumla- 1 yıl
Ben de istanbuldayım
- 1 yıl
Neresi
- 1 yıl
Avrupa yakası
- 1 yıl
Bende şişlideyim
- 1 yıl
Anladım
- 1 yıl
Bende anladım :)
1 yılCanım Ankara hiç bunalıyorum garip bir şehir
14 Yorumla- 1 yıl
Bunaltıcı bir yer ama cidden
- 1 yıl
Bunalım tam bize göre zaten
- 1 yıl
Ahhahahah depresyon stil
- 1 yıl
Maalesef öyle
1 yılbende denizi olmayısından
11 Yorumla- 1 yıl
Ah be…
1 yılEskiden yoktu ama artık trafiği bunaltmaya başladı
15 Yorumla- 1 yıl
Bunaltır
- 1 yıl
Senin İstanbul mu?
- 1 yıl
Maalesef öyle
- 1 yıl
Benimde Antalya
- 1 yıl
Anladım
1 yılAyazından
12 Yorumla- 1 yıl
Soğuk sevmem
- 1 yıl
Nefretttt
1 yılKalabalıkkkk
12 Yorumla- 1 yıl
Sıkıntı
- 1 yıl
Hem de çok büyük sıkıntı
- Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılİstanbul ve trafik
11 Yorumla- 1 yıl
Büyük sıkıntı
Kalabalık olması ver serserilerin çok olması
11 Yorumla- 1 yıl
Anladık
1 yılİnsan
14 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar her yerde sıkıntı
- 1 yıl
Soru sormasanlar iyi olur aslında
- 1 yıl
O zaman yanlış platformdasın
- 1 yıl
Buradakiler karşıyamıyor ki
- Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılHer seyinden
13 Yorumla- 1 yıl
Mesela?
- 1 yıl
Kontrolsüz göç
Kalabalık
İnsanları pek samimi gelmiyor
Sanayi bölgesi kötü hava - 1 yıl
Haklısın o zaman
1 yılSoğuk trafik
11 Yorumla- 1 yıl
Öyle
1 yılKalabalık
11 Yorumla- 1 yıl
Çok
Ulasımdaki kalabalıktan trafiktenn
12 Yorumla- 1 yıl
Trafik berbat
Tatil & Seyahat konusunda 417 cevap paylaştı. Kalabalığından
11 Yorumla- 1 yıl
Ben de ben de
- Tatil & Seyahat konusunda 9,1b cevap paylaştı.
1 yılKalabalk
11 Yorumla- 1 yıl
Çok kötü
Ortamı kötü
11 Yorumla- 1 yıl
Neresi ki
1 yılKötü yonetiminden
11 Yorumla- 1 yıl
Pekala…
- Tatil & Seyahat konusunda 394 cevap paylaştı.
1 yılİnsanlarından..
12 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar her yerde sorun ya
- 1 yıl
Maalesef
1 yılKadinlarindan
14 Yorumla- 1 yıl
Neden?
- 1 yıl
Cok sık bogaz ediyorlar
- 1 yıl
Kesin öyledir
- 1 yıl
Evet
- Tatil & Seyahat konusunda 548 cevap paylaştı.
1 yılAz soğuk oluşundan
13 Yorumla- 1 yıl
O kadar olur be
- 1 yıl
Olmaz yetmez
- 1 yıl
Piki
İnsanlarından😂
11 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar her yerde sıkıntı
Her seyinden
13 Yorumla- 1 yıl
Mesela?
- 1 yıl
Çok sorun desene
1 yılBi çok seyinden.
11 Yorumla- 1 yıl
Meselah
1 yılHer şeyi bunaldım
11 Yorumla- 1 yıl
Mesela?
Trafik
21 Yorumla- 1 yıl
Ben de ben de
1 yılhavasından
15 Yorumla- 1 yıl
Kirli mi
- 1 yıl
soğuk
- 1 yıl
Nerde yaşıyosun
- 1 yıl
adıyaman
- 1 yıl
Haklısın o zaman
1 yılMonotonluk
01 Yorumla- 1 yıl
Çok sıkıcı
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer