Açılacaktım ama hava cok soguk, yaza mi acilayim?

Isten ayrıldım, arkadaşım pek yok, akrabalarla ayda yılda görüşüyoruz yani beni kinayacak biri yok çevremde. Herkesle de mesafeli olduğum için, kimseye eleştirme haddini vermem kolay kolay. Bakislarimla tokatlarim (yüz ifadem oyle)

Neyse, ben Aralık a kadar acilirim diyordum ama hava çok soğuk kafam üşür bilemedim. E yaza da direkt kabak çekirdeği gibi acilmak istemiyom. Bir fikir verin, en iyi acilma ayları nedir? 🙄🙄 (tesetturden cikma yani)

Açılacaktım ama hava cok soguk, yaza mi acilayim?
Cevapla