
Uyku tulumun varsa havanın hiç bir önemi yok 😎
Benim çadırım 4 kişilik gelmek isteyen +1 yazsın 😂

Etiket serbest 😂

Uyku tulumun varsa havanın hiç bir önemi yok 😎
Benim çadırım 4 kişilik gelmek isteyen +1 yazsın 😂

Etiket serbest 😂
Off eğlenceli soru geldi 😄 Bak böyle yazalım siteye:
"KızlarSoruyor'dan biriyle kamp yapmak zorunda kalsanız profilinden kimi seçerdiniz? 🏕️ En çok hangi kullanıcının hikayeleri, tavsiyeleri ilginizi çekiyor? Ya da hangi kullanıcıyla muhabbetiniz sardı, gerçek hayatta da arkadaş olur muydunuz? Ben hep merak ediyorum bazı kullanıcıları 🤔"
Böyle sorunca herkes favori kullanıcısını yazar bence 💫 Sen kimi seçerdin peki 🌸
Kiminle gidiyim sen karar ver beni yorma 🤣🤣
Hocam bu arkadaş beni mi beğenmedi bana mı öyle geldi😂
Hepsini okumadım hocam çok uzun yazışmışsınız ben başını okudum sadece 😂😂
Aynen ondan okumakla uğraşmadım çok çabuk sıkılıyorum. 😂😂
😁😁😁
Hmm peki sen bilirsin kaçırdın benim gibi komik insanı😂
Ay kıyamam gel üzüldüm bak şimdi öyle diyince seni de götürelim😂
Çaktırmadan gel ben seni götürürüm😂
😂😂😂 her zaman
Sağol ya 😂
@melankolikmelaike tabi kiiii..
Her zaman ki gibi..😂
Kaşınma bence vallahi bu sefer elinden ben bile alamam..😂
Valla beni üzenin gözünün yaşına bakmıyor biliyorsun..😏
Korkarsam ağlarım akıllım..🙄
Paintball oynarız be ne su tabancasısı..😂
O işin ustasıyız bro sen kendine mukayyet ol..😉
Ya he he sen ne gördün ki..😄
Tabi tabiii..😂
Başım ağrıyor sonra derim..😣
Sağol..🙏
Uyuyamıyorum..
Tuttu mu tutuyor..
İçtim kesmedi..
Soğuk suya tuttum..
Yok be benim ki başladımı durmaz..
Kesinlikle..
Uyumaya çalışayım hadi iyi geceler..
Blummm başın geçti mi blummm. Hava da güzel broyu su dolu bi bidona atmak lazım. 🤣
Bronun suçu böyle arkadaşlara sahip olmasından 🤣🤣
E o zaman sızlanma ula 🤣
Meloooommm daha iyiyim..☺️
Çok daha iyi ol. Seni de terliklemiyim. 😌
Bi terliğe hayır demem ki..🥺
Sus bro topuklu terlik geliyooo..😂
Para vereceksen bırakırım. 🤣🤣🤣
Milyon dolarlı olsun ama..😂
Balta acıtır..😣
Şu suyu çeken şeyle mi yazıyorsun..😂
Yok la sopaya takılan çekçekle..😂
Çocukken benim vardı kiiii..😂
😂😂😂
Kıskannnn..
😂😂😂
Listemdeki herkes gelsin😂
Cevap
17Cevap
takip listemle gitmek isterdim ben güzel olurdu. :D birde sen gel
Seni benim çadıra yazıyorum barış 😂
tamamdır çadır numaramı alayım 😂
1 Numara 😂 terliğini getirmeyi unutma 😂
terliksiz olmaz parmak arası 😂😂
Şıpıdik şıpıdik ses çıkacak yürürken 😂
😂 rahatsızlık vereyim biraz
Ver ver hatta sabah milleti borozanla uyandıralım 😂
Aynen öyle 😂
Tamam anlaştık 🤝😂
Eyvallah anlaştık 😂🙏
😂😂
Kampta kafamı dinlemek tercihim olur. Kimse😄
Tek yorucu ve sıkıcı olur yav 😂
Yok yok güzel olur. İllaki biri olacaksa da siteden olmaz o kesin😄😄
Ahahha 😂😂
Bu mevsimde böyle bir çılgınlık yapmayı düşünüyorsam kesinlikle insanlardan kaçmak için olması lazım yani tek başına huzurlu olabilir
Brolarımı alır giderim kaynatırız @Cendere1910 @Semih6934 😉
Aynen kardesim hemşomsun biliyorsun ortalığı yıkarız😉😀
Tabi yaa😂
😂😂
Güzel bak ortam güzel olur mangalda yaparız 😂
Hee lo seri közle Cendere🤣
Yani mangalsiz kamp olmaz 😂
Tabi öyle bir de yanına içecekler oldu tamamdır🤪😅
Yani bak güzel olur kamp doğa iyidir doğa 😂
Tabi iyi olur ama hava güzel olursa hatta mükemmel olur ava çıkarız 🤣🤣
İyi atış iyiyse sizde güzel olur çıkarız 😂
Ben on numara atış yaparım direk yani askerde bile atışlardaydım hep yani o konuda rahat ol kardesim🤣🤣
Tamam ozaman sıkıntı yok 😂
Tamam gardasm🤣
@r_engarenkyollar gerisi sende güllüsah gidiyoruz ssjs
Gideceğim kişi belli de ya börtü böcek gelirse ben çok korkarım.. 😅
Ondan şüphe yok da beni uyku tutmaz ki sorun orada.. Nöbet tutarım artık ya biri gelirse diye.. 😅😅
Peki o halde.. 😅😅
😅😅
Kış ayındaysak gidelim. Bizim tayfa gelsin. 🤣
Gitmiyom.
Valla konforsuz yerlerde yatamam uykum da sıkıntılı ben gelemeyeceğim 😂
😂😂
Ay kimseyle gitmem buradakiler kurda kuşa yem eder insanı
@isabella181919 isabella @batuhanpg parsukuyu da alalim yanimiza o bizi korur 😀
Tanımıyorum birisinin de beni korumasına ihtiyaç duymam, teşekkür ederim.
@isabella181919 whuff 😎
Siz var ya ahshabbdx
Neyse 😂
@isabella181919 kanatlari altinda oldukca güvende hissettim 😊
söyle canisi biz ne 😀
kiyamam sana ben benim yüzümden oldu afedersin parsuku @batuhanpg 😀
olmaz parsuku benim kiymetlimdir bilinmediginden bi yanlis anlasilma oldu hepsi o 😊
@batuhanpg kaba gözükmek istememişdim cidden ama ben bu tarz şeyleri hoş bulmuyorum lafımı da jöleye yönelik söylemişdim
o derece değerli insanların olduğunu biliyorum. onlar kendilerini biliyor. işin aslı onlar benimle gider mi kampa.
Saygılı, eğlenceli, kibar olan tüm arkadaşlarımla.
Ben gelebilirim 🙏
En sevdiğim aktiviteyi buradan biri ile gidip bok edemem.
Kampları sevmiyorum pek. gidersem de arabada uyuyrum ben :D
Kimseyi kampa gidecek kadar iyi tanımıyorum o yüzden kimseyle ,😀
Dinlemekten sıkılmayacağım biri olurdu yani @minelhubb
Estağfirullah. Çok teşekkür ederim nikbin hanım @Kavl-iBelîğ
Konuşmaktan ziyade dinlemeyi severim. Ben de sıkılmazdım sizi dinlerken😊🌺
🤗💕
ben @ozan19033 ile gitmek isterdim... Ayyy ne heycanlı olurdu yaa
Tüm takip ettiğim kişiler 😌
Dkkdkdkdkdkkd olsun
1 tabi ki kankası 😂😎
Tabii geleyim de yilanlara yem olayım değil mi 😱.
Ayı vardır o zaman 😂🤷.
@melankolikMelaike
Kız arkadaşım yok ki buradan o yüzden gitmem
@-Felaketce- olurdu ❤️
Güzel olurdu 😀
Ormanın içi karanlık börtü böcek vsvs :) bide ben kacmazdin dimi :)
Ben gelirsem gece kurt adam katliamı çıkar
Yok estağfurullah istisnalar listesinin başını çekiyorsun
Ricalar minik kurt adam akkakakasbhd
Kurt adamlar minik olur kskakak
Eminim hemde felaket
Yok yaww kurt adamlar anca hrr yapar minicklerdir ama vapmirler koydumu öldürür kejsjakhshsjs
Uçarım hemdeeee biz saniyeler içinde iyileşiriz bize koymaz öyle şeyler 😌
Hızlı koşarız ahahhahahahahaahsha
bugünde haklı çıktım, cici uyuyabilirim😹
Hiçbiriyle gitmezdim buradakiler boş insanlar
@Yazgı-Acar kamp deniyor fkfkfk
Ayyy olsada gitsek yaaa 😂
@Yazgı-Acar çok yakında gideceksin adım kadar eminim zaten ahaha
Bakalim insallah :)
Kafa dengi herkes olur.😀
Bilgili olsun , bende sıfır bilgi çünlü
Tek başıma giderdim..
kafa açmayacak herkes olabilir
Tek gideyim. Varsa küçük bir çadır alayım
Gittim ve hakikaten çok güzel vakit yaşadık
Kamp seven biriyle tabi
@portakallıjöle
canımsın gidelim ama ben baya korkagim ayrica kesin ayi gelir o cadira o kadar da sansliyim dir silah bulalim bi yerden 😀
Yaw ne ayısı ben insan girir diye korkarım 🤣😂 daha büyük sorun @portakallıjöle
ben ayi diyorsam bil ki ikisi de aklina gelsin hem insandan ayi hem gercek ayi 😀
korkarim ben böcekte vardir 😀
+1 yazinca dedim acaba bi arkadas mi ariyo 😀
Olur Sen de gel ayı çitleri aşarsa seni önüne atıp kaçarız😀
güzel güzel kampimizi yapariz iste közde cay kestane patates sen simdi kebapta yaparsin bize ohh mis günesin dogusu batisi mis gibi orman havasi kus civiltisi atesin citirtisi topragin guzelligi uzanip gunduz bulutlari gece yildizlari izleriz 😀
hayali bile rahatlatti bak soyle bide cam bulduk mu sarilir öperiz sirtimizi yaslar cekirdek citleriz 😊
ne demek yapamam yok oyle kampta herkes bisey yapcak 😀
tabiki öpücez canli sonucta onunda sevilmek hakki hem bize daha iyi gelir onu öpmek 😀
olmaz atesi benim en sevdigim kisim sen odun topla mantar bul 😀
sen topla yemeyiz lazim olur zehir güzel sey 😀
😀😀
Altaybey ile
Sennn
Tek başıma giderim.
Bunlardan hiçbiri insan gibi değil. Tek olur.
Çoğu fos.😬
İyiler bana da denk gelir umarım. İyi gecəler.
Tek gideyim
Senle gidek.
Ahahaha tam benlik soru @Cendere1910 😂
Valla tam senlik
O şanssız kişi sen oldun 😂
Valla ben hastayım 😂
İyileş bir an evvel inşallah 🤲
Amin inşallah
kim düşerse peşime :)
@Yaban00 Tabiki
Okey
Tayland
@_melioraa_ olurdu kafa dinlerdik mis
Takibci
Kimse
Tek giderdim
Kendimle
@anaiswattersin
Kimseyle
Hiç kimse olmazdi
Kimse.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?