Milano da olan bir arkadaş vardı buralarda ise soruma cevap verebilir mi? Ya da milano da olan var mı?

Öğrenci olan bir arkadaşa yardımcı olmamız lazım maddi falan değil konu... Şu an orada olan birisi lazım. Help us :D

Güncellemeler
1 yıl
Ya çalıştığım yerden stajyer kardeşimiz pavia da tıp fakultesi kazandı. Fakat yıllık maliyet 30-40 bin euro bunu karşılayacak durumları yok. Bu yüzden bugün öğlene kadar pavia dan (milanoya trenle 10-15 dk) evrakların alınıp fed ex ile gönderilmesi lazım. Yarın elime gelecek evraklar doldurup tekrar göndrim yapmam lazım, cumartesi ellerine geçmez ise kızcağız gidemeyecek okula. O yüzden uğrasıyorum.
Milano da olan bir arkadaş vardı buralarda ise soruma cevap verebilir mi? Ya da milano da olan var mı?
Cevapla