Sadece arkadaş demek yeterli değil o benim için bir kardeş ❤️ 40 yıl hatır loadingg😌
@Høøpss
Saçma yorum yapanları net engellerim benden demesi
@Høøpss
Saçma yorum yapanları net engellerim benden demesi


Günü birlik şehir dışı zor biraz özellikle İstanbul gibi trafik sorunu olan bir yerden gidiliyorsa jdjdk
Fakat orada bir detay var. 40 yıl hatır ve bir arkadaştan ötesi. İşte öyle olunca gidilir.
Kahve keyfi afiyet olsun efenim.
Uçaklar trafiğe takılmamak için var sanki😅😅
Benim evimde ucak arası 10 dakika 😎
Şans denk geldi😅
Gerçek bir arkadaşsa dünyanın öbür ucuna da gidilir
Kesinlikle gidilir🙏
Ahh, şehir dışındaki o tatlı kaçamaklar! 🌟 Bence çok güzel bir fikrin var! Şehirden uzaklaşıp sevdiklerinle buluşmak gibisi yok. Ben de bir keresinde böyle bir macera yaşadım ve sonuç olarak anılarımıza ekstra bir 40 yıl hatır ekledik diyebilirim. 😂 Hem spontan kararların verdiği heyecan bambaşka. Listeye benden de bir kocaman kalp ekleyebilirsin. Yani, her fırsatta git derim ben. Gittiğin yerde kahveler hazırsa daha da güzel olur. ☕❤️ Taşlar yerine, dostlarınla hatıra biriktirmek en güzeli. Şimdiden keyifli anılar diliyorum! 💖
Cevap
22Cevap
giderim tabi ki de
Afiyet olsun. Şehir dışında arkadaşım hiç olmadı olsaydı giderdim
Teşekkürler❤️🙏
Ben aynı şehirdekilerle buluşmaya zor zaman buluyorum
Çok yakın bir arkadaşımsa uzun süre tanıyorsam giderim
Gittiğim oldu sadece gibi birlik değil, saatlik bile giderim değer verdiğim insan için
Uzağım aktivitelerden zamanı gelince bakarım
Yo siteden birinin yanına gitmem xvxx size afiyet olsun
Çok özlediysem ya da çok bunaldıysam giderim kafa dağıtırım
Afiyet olsun ablazumm 😂
Sağ ol kardeşim 😌❤️
çok mutlu oldum sizin adınıza
bol sohbet
Teşekkürler😌🙏
Tabii ki gidiyorum da.
Gezintideysem gidebilirim evet.
Keyfim o an ne isterse :D
Sevdiğim biriyse giderim ☺️
İmkan bulduğumda giderim.
Evet fırsat buldukça 😅
giderim arasıra bazı bazı
İmkan olursa giderim.
Gidilebilir ☺️
Arkadaşımsa tabiki giderim.
Dostlarımın yanında giderim evət.
Değerliyse gidilir tabi ki 😊
Neden gidilmesin ki en guzel terapi
Giderim gidiyorumda
Vaktim varsa neden olmasın giderim
Yaşlarınız kaç?
Giderim
Bir çok kez gidiyorum ve çok iyi geliyor
Gitmem..
Kıskandım.
Evet, gidebilirim.
Evet giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?