Geceliği 500 bin TL’lik otel var Anemon otel ve doluTürkçe yorumlar bir gecede bu parayı verecek insan Türkiye’de yaşıyor mu yahu?

Ya inanmıyorum kimisi felekten gece çaldım kimisi 3 gece kaldım eşsiz bir deneyimdi diyen var başka başka da var…Sizce bu yorumlar geyik olabilir mi? Hatta ibarede tek kişilik yerimiz kaldı diyor…Ulan 3 gece kalmak nedir ya o parayı o otele vereceğime babalar gibi bir Passat alırsın…

Geceliği 500 bin TL’lik otel var Anemon otel ve doluTürkçe yorumlar bir gecede bu parayı verecek insan Türkiye’de yaşıyor mu yahu?
Cevapla