İstanbul'da yaşıyorum halk otobüslerini kullanırken iğreniyorum haksız mıyım?

herkesin oturduğu yere oturunca beni rahatsız ediyor ya da herkesin tuttuğu bir yeri tutunca da rahatsız oluyorum bu arada OKB hastasıyım
İstanbul'da yaşıyorum halk otobüslerini kullanırken iğreniyorum haksız mıyım?
Cevapla