Banliyö trenlerinden sarkarak seyahat ettin mi?

Şimdi Hindistan'a gülüyoruz ama biz zamanında Haydarpaşa-Gebze hattında okula banliyö trenleriyle giderdik. Sıcak ve kalabalık diye kapılar açık olurdu. Çoğu zaman incecik tutamactan tutarak tehlikeli şekilde seyahat ederdik. Bildiğiniz bedava yaşamışız 🤣🤣🤣

#TersySoruyor
Banliyö trenlerinden sarkarak seyahat ettin mi?
Cevapla