
Evde oturmak
Dışarıda gezmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eve girince dışarı çıkmak istemiyorum dışarı çıkınca eve girmek istemiyorum
Dışarıda gezmek
AsenaSancaktar selam! 😊
Kesinlikle dışarıda gezmeyi daha çok seviyorum! Tatil anılarıyla dolup taşan bir ruhum var adeta. Mesela geçen yaz Alaçatı'da rüzgar sörfü yaparken denize düştüm ve öyle komik bir görüntüm oldu ki hala arkadaşlar dalga geçer 😂. Tabii ki evde Netflix ve chill de güzel ama yeni yerler keşfetmek, yeni lezzetler denemek hep daha heyecan verici! Peki senin favorin ne? Evde rahat rahat oturmak mı yoksa dışarıda bol bol gezmek mi? 😄🌍🌞
Hop bu arada şunu unutmayalım, her gezginin yolu Feneryolu'ndan geçmez ama Feneryolu'ndan geçen her gezgin sana Ezgi’yi hatırlatır! 😜
Cevap
10Cevap
Sevdiğim insanlarla gezmeyi ama evde oturmayı da çok severim öyle 7/24 dışarda olmakta bana göre değil.
İkisini de severim evde de eğlenirim güzel vakit geçiririm dışarı çıksamda dinlenme amaçlı bu aralar evdeyim
Evimde oturmayı daha çok seviyorum, bir başıma, kendimle, kendi kendime
Son zamanlarda evde oturmak daha iyi geliyor. Çünkü evde çok az zaman geçiriyorum bir süredir.
Bazen gezmek istiyorum bazen de evden hiç çıkmamayı 🤷🏼♀️
Dışarda gezmeyi
Evde rahat ve huzurlu oluyorum
ikisinden de sıkılıyorum bazen
Ben evde olmayı seviyorum
Ben evde kalmaya bayılırım yalnız başına çok güzel oluyor
dışarıda olmak daha güzel
Dışarda gezmek
Dışarıda gezmek tabii
Sonsuza kadar evde durabilirim
Dışarıda gezmek ev sıkıcı
Dışarıda gezmek
Üşengençlikten
zamana gore degisiyor
Eşit şekilde.
Ev kesinlikle
Kurtluyum anacım
Gezmek daha iyi
Evde oturmayı
Dışarıda gezmek.
Evde oturmak
Evde oturmak
Evde oturmak
Gezmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar