Denize hiç büyük tuvalet yaptınız mı 🤣🤣 yaptıysanız nasıl bir tecrübeydi?

Malum hepimiz çiş yapıyoruz ama ben çağ atlayarak büyük olayına geçtim bugün hayatımda ilk defa tam denizdeydim aşırı bastırdım Allah'tan malum iki parçaydı altı şort üstü de uzun bayağı Bir açıldım uzağa gittim suyun altında şortumu çıkardım suyun altında şortumu biraz indirdim hooop dışarı bıraktım küçük parçalar halinde etrafımdan yüzüp gittiler hemen oradan kaçtım Çok iğrençti 🤣🤣

Güncellemeler
1 yıl
Ne var be çiş yaparken iyi Ben büyük yapınca mı kötü 🤣 Ben büyük tek parça çıkar diye korkuyorum Allah'tan öyle olmadı küçük parçalar ayrıldı
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Denize hiç büyük tuvalet yaptınız mı 🤣🤣 yaptıysanız nasıl bir tecrübeydi?
Cevapla